SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

GlobalSM wykonała limitowaną edycję opakowań piwa Tatra

Agencja GlobalSM wygrała przetarg na zaprojektowanie limitowanej edycji opakowań piwa Tatra, produkowanego przez Grupę Żywiec.

Głównym celem działań było zaprezentowanie koncepcji, która wpisuje się w DNA marki Tatra, a także odpowiada na potrzeby grupy odbiorczej. W ramach zwycięskiego konkursu agencja przygotowała koncept oraz projekty opakowań wraz z key visualem.

Przed agencją GlobalSM postawione zostało zadanie stworzenia opakowań limitowanej serii Tatra, które odpowiedzą na potrzeby grupy odbiorczej, a także będą wpisywały się w filozofię marki.

- Agencja postanowiła przekazać te wartości, przedstawiając różne formy relaksu związane z naturą i wolną przestrzenią. Na opakowaniach znaleźć można grafiki stworzone z myślą o takich formach wypoczynku jak np. obserwacja przyrody, wieczór przy ognisku, łowienie ryb czy spędzanie czasu w lesie – mówi Tomasz Hadam, starszy kierownik marki Tatra.

- Na zaproponowanych etykietach przedstawiamy chwilę relaksu, na którą każdy z nas zasłużył. Zależało nam na tym, aby konsument mógł się utożsamić z wybraną scenerią, pasją i utwierdzić w przekonaniu, że chwila dla siebie jest czymś naturalnym – mówi Beata Grosicka, business development and client service director. - Wprost nawiązujemy do głównego hasła marki: „Z potrzeby wolności”, odpowiednie na wspólne chwile wytchnienia po dniu pełnym wyzwań. Przy tworzeniu identyfikacji marki czy opakowań ważne jest to, aby pokazać odbiorcy, że rozumiemy jego potrzeby, że jesteśmy blisko niego – dodaje.

Czytaj także: Tatra bez górala w reklamach i na etykietach

Zwycięska linia kreatywna nowych opakowań Tatra w jasny sposób unaocznia męską przestrzeń, w której można się zrelaksować, wyłączyć od bieżących spraw i obowiązków oraz naładować swoje baterie na łonie natury. Element personalizacji wzmacnia przekaz, niesie ideę odpoczynku bez wyrzutów sumienia i zachęca do zakupu produktów z etykietą, która najbardziej odpowiada zainteresowaniom konsumenta. 

Limitowana seria etykiet dostępna jest w sklepach od września.

Dołącz do dyskusji: GlobalSM wykonała limitowaną edycję opakowań piwa Tatra

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl