SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Piwo, telekomy, Kit Kat i Lewandowski w górę na Facebooku (raport z lipca)

W lipcu dużo nowych użytkowników zyskały facebookowe fanpage’e polskich marek piwnych i telekomunikacyjnych. Skok w górę dzięki sprytnemuz zabiegowi zanotowała strona Kit Kat, a spory wzrost - fanpage Roberta Lewandowskiego.

Z analizy catNapoleon.com przygotowanej dla portalu Wirtualnemedia.pl wynika, że 10 największych polskich fanpage’y telekomunikacyjnych zyskało w lipcu 163,4 tys. nowych użytkowników. Przy czym to o wiele mniejszy wzrost niż w czerwcu, kiedy sama strona Play powiększyła się o ok. 125 tys. nowych fanów. Za to więcej nowych użytkowników niż miesiąc wcześniej przybyło na fanpage’ach marek piwnych, co wynika m.in. z prowadzonych obecnie letnich promocji i konkursów.

Z kolei polski fanpage Kit Kat - dzięki zespoleniu lokalnych stron tej marki w jedną, globalną - momentalnie powiększył się o ponad 7 mln użytkowników. Przy czym w ciągu pierwszych kilku dni po tym połączeniu bardzo mocno - o ponad 95 proc. - spadły na nim wskaźniki zaangażowania fanów.

>>> 8,78 mln użytkowników Facebooka w Polsce. Kit Kat ma najwięcej fanów

Fanpage Roberta Lewandowskiego zwiększył natomiast w lipcu liczbę swoich użytkowników o prawie 60 proc. Dzięki temu Lewandowski wyprzedził Mariusza Pudzianowskiego, stając się najpopularniejszym polskim sportowcem na Facebooku.

Dołącz do dyskusji: Piwo, telekomy, Kit Kat i Lewandowski w górę na Facebooku (raport z lipca)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl