SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Piwo Janusza Palikota reklamowe w telewizji, ale nie w TVP. "Póki Jacek Kurski jest prezesem tej stacji"

Aktor Piotr Stramowski został twarzą kampanii wizerunkowej piw grupy Manufaktura, warzonych w browarze w Tenczynku. Kampania telewizyjna nie objęła Telewizji Polskiej. - Nigdy nie będziemy się reklamować w TVP, póki Jacek Kurski jest prezesem tej stacji - mówi Janusz Palikot, właściciel Browaru Tenczynek.

Article

Jak podano w komunikacie prasowym, "na promocję z wykorzystaniem spotu telewizyjnego oraz reklamy  w internecie Manufaktura przeznaczyła 2 mln złotych, wspierając swoje hity sprzedażowe - Pils, Świeże, Marakuja, Double IPA". W reklamach internetowych do wymienionych marek dołączy także piwo BUH.

Kampania reklamowa obejmuje portale internetowe oraz stacje telewizyjne należące do grupy Polsat i grupy TVN.

- Nigdy nie będziemy się reklamować w TVP, póki Jacek Kurski jest prezesem tej stacji. Kłamliwa propaganda i styl przekazu prezentowanego w TVP jest absolutnym zaprzeczeniem naszych wartości -  powiedział Janusz Palikot, właściciel Manufaktury Piwa, Wódki i Wina, do której należy Browar Tenczynek.

Na potrzeby kampanii przygotowano spot, w którym główną rolę zagrał Piotr Stramowski, ambasador browaru w Tenczynku. Spot przygotowano w wersji 15 i 30 sekund. Wszystkie sceny, także kaskaderskie nakręcono wyłącznie z udziałem  Stramowskiego.

Pils Tenczynek w nowej szacie graficznej

Reżyserami i autorami koncepcji spotu są Anna Łoskiewicz i Jacek Kołodziejski, który wcześniej przygotował spot dla marki Marakuja z udziałem Iggy Popa. Autorem zdjęć jest  Jacek Podgórski. Za scenografię odpowiadała Anna Łoskiewicz. Choreografię opracowała Agnieszka Konopka, a charakteryzację Olga Nejbauer.

Muzyka to "Mork n Mindy",  Sleaford Mods ft. Billy Nomates. Niezwykłe stroje, w których występuje Piotr Stramowski zaprojektowała i wykonała Monika Palikot i jej Capricorn arthouse. Projekt Managerem była Agnieszka Marszałek. Producentem Dragan Film Agnieszka Dragan, a kierownikiem produkcji Grażyna Bastek. Postprodukcją zajęło się studio  Televisor.

Obsługę mediową kampanii zapewnia Group One. Występujące w spocie piwo PILS Tenczynek prezentowane jest w nowej szacie graficznej. To zapowiedź rebrandingu produktu. Piwo Świeże zaprezentowano w butelce szklanej. To także zapowiedź zmian, jakie przygotowano dla tej marki. Do tej pory piwo Świeże było dostępnego tylko online i w dwóch sklepach stacjonarnych w Krakowie.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Piwo Janusza Palikota reklamowe w telewizji, ale nie w TVP. "Póki Jacek Kurski jest prezesem tej stacji"

11 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Uncle Bob
I dobrze! Nie potrzeba reklam tej urynoterapii w poważnej telewizji!
16 16
odpowiedź
User
MARIUSZ
TAK JEST .JEDYNA SŁUSZNA DECYZJA.
15 5
odpowiedź
User
okoko
Piwo? to tylko żótawa ciecz w smaku przypominajaca mocz
10 13
odpowiedź