SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

4 mln paczek chipsów Lay’s w loterii piwa Warka

Grupa Żywiec rozpoczyna w sobotę nową loterię podkapslową marki piwa Warka, którą wesprze kampanią w telewizji i internecie. Za przygotowanie i realizację działań odpowiadają firmy: agencje Lvov i The Digitals, dom mediowy MediaVest, dom produkcyjny  Papaya Films, Televisor, Studio Global i Roots PR.

By wziąć udział w zabawie, wystarczy kupić piwo Warka Jasne Pełne w promocyjnej butelce lub puszce i sprawdzić czy pod kapslem lub zawleczką znajduje się nadruk informujący o nagrodzie. Wygrane paczki chipsów (Lay’s 80 g, do wyboru w pięciu różnych smakach) odebrać można we wszystkich punktach sprzedaży, biorących udział w promocji.

Loteria startuje 1 lipca, a kapsle i zawleczki można będzie wymieniać na nagrody do 31 października. Jest to już trzecia taka wspólna akcja Warki z Lay’s.

Tegoroczną loterię wspierać będzie kampania telewizyjna w ogólnopolskich kanałach, która ruszy w połowie lipca. Spot reklamowy, podkreśla jak doskonałe połączenie stanowią piwo i chipsy, a utrzymany jest w konwencji Planety Warka - wyimaginowanego miejsca, w którym spełniają się męskie marzenia.

Działania reklamowe będą też realizowane w serwisach VoD i w social medi oraz poprzez materiały w punktach sprzedaży.

Za organizację loterii odpowiada G3. Kreację komunikacji stworzyła agencja Lvov. Działania w kanale digital i w social mediach realizuje agencja The Digitals, a planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy MediaVest. Domem produkcyjnym odpowiedzialnym za realizację spotów jest Papaya, a postprodukcją zajął się Televisor. Opakowania i POSM zaprojektowało Studio Global. Wsparcie public relations zapewnia Roots PR.

najnowsze wiadomości

Dołącz do dyskusji: 4 mln paczek chipsów Lay’s w loterii piwa Warka

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Polak
Takie ostre chipsy są najlepsze do niepolskich już koncerniaków grupy "chce (mi) się ży...". Skutecznie porażają nerwy i kubki smakowe na języku, przez co nie czuć smaku... Co ja gadam... tam nie ma i tak smaku...
odpowiedź
User
tajemniczy klient
Jak na razie to w trzech punktach oznaczonych na mapce odmówiono mi wymiany zawleczek na chipsy. Wygląda na to, że ta promocja to jakaś ściema. Czy ktoś miał podobne doświadczenia? Może jakiś protest zbiorowy?
odpowiedź
User
leszek
Mnie też spotkało to samo myślę że to kant
odpowiedź