PKN Orlen szuka dostawcy napojów kawowych marki własnej

PKN Orlen poszukuje producenta napojów kawowych, które pod marką koncernu znalazłyby się w ofercie jego punktów detalicznych. Chodzi o napoje w butelkach szklanych i w puszkach. Oferty można składać do 8 kwietnia.

pap/jd
pap/jd
Udostępnij artykuł:

Informując w ogłoszeniu o „postępowaniu dotyczącym wyboru producenta napojów kawowych pod marką własną należącą do PKN Orlen", koncern przypomniał, że sprzedaż produktów w tej kategorii prowadzi na ponad 1300 własnych stacjach paliw.

Napoje kawowe Orlenu w kilku wariantach

Jak wyjaśniono w opublikowanej dokumentacji, do głównych celów prowadzonego postępowania należą: dobór asortymentu zgodnie z potrzebami klientów stacji paliw PKN Orlen, przy uwzględnieniu dostępnej powierzchni sprzedażowej, aktywne zarządzanie kategorią dzięki bezpośredniej współpracy z producentem towarów sprzedawanych w punktach detalicznych koncernu i zwiększanie sprzedaży.

„Aby osiągnąć tak zdefiniowane cele, PKN Orlen planuje podpisanie umowy ramowej z wybranym w niniejszym postępowaniu producentem napojów kawowych" - zapowiedział koncern. Wyjaśnił przy tym, że umowa tego typu obejmuje zagwarantowanie dostępności ustalonych produktów u wybranego dostawcy poprzez określenie warunków zakupu i dostaw produktów.

W opublikowanej dokumentacji postępowania PKN Orlen podał, iż chodzi o zapewnienie dostaw napojów kawowych w butelkach szklanych - kawa na mleku sojowym, kawa na mleku migdałowym, kawa na mleku owsianym, kawa na mleku kokosowym i cold brew, a także w puszkach - kawa americano, kawa latte, kawa latte vanilla oraz kawa americano z tonikiem.

W ramach postępowania zaplanowano trzy etapy, najpierw analizę złożonych ofert, następnie spotkania negocjacyjne z potencjalnymi dostawcami, którzy spełnią wymagania formalne i ostatecznie wybór producenta. „Estymowane ilości produktów zostaną podane w drugim etapie, po załączeniu przez oferentów podpisanego oświadczenia o poufności informacji" - zastrzegł w ogłoszeniu PKN Orlen.

Koncern podał, iż w ramach postępowania dotyczącego wyboru producenta napojów kawowych pod marką własną należącą do PKN Orlen oferty można składać do 8 kwietnia.

W 2017 roku Orlen wprowadził na rynek markę własną O!, pod którą sprzedaje m.in wodę. W tym czasie zapowiedział też pilotaż projektu "Spiżarnia Regionów", w ramach którego do sprzedaży miało trafić kilkadziesiąt produktów wytwarzanych przez lokalnych producentów, w tym soki i napoje z polskich owoców oraz miody, ciastka i przekąski. Według spółki, produkty wywodzące się z różnych regionów Polski dostępne będą na stacjach paliw w czterech województwach: małopolskim, warmińsko-mazurskim, podlaskim i pomorskim.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Nie żyje Chris Rea. Stworzył kultową piosenkę o Bożym Narodzeniu

Nie żyje Chris Rea. Stworzył kultową piosenkę o Bożym Narodzeniu

Resort kultury z programem wsparcia dla lokalnych mediów. 10 mln zł dla niezależnych redakcji

Resort kultury z programem wsparcia dla lokalnych mediów. 10 mln zł dla niezależnych redakcji

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń
Materiał reklamowy

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady