SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Zwolnij, by wyprzedzić oszustów" w kampanii PKO BP

Trwa kampania społeczna i edukacyjna PKO Banku Polskiego, której celem jest zwrócenie uwagi na zagrożenia w sieci i pokazanie, jak nie paść ofiarą cyberprzestępców. Jej hasło to „Zwolnij, by wyprzedzić oszustów". Działania przygotowały agencja AWX i Sigma Bis.

Kampania ma zachęcać do unikania podejmowania decyzji w emocjach i podnieść świadomości klientów banku – szczególnie tych niedoświadczonych, dopiero wkraczających w świat cyfrowych finansów.

„Zwolnij, by wyprzedzić oszustów" 

Pod hasłem „Zwolnij, by wyprzedzić oszustów" bank zwraca uwagę, że to emocje i pośpiech są najczęściej wykorzystywane przez przestępców, żeby uśpić czujność klientów i nakłonić ich do podejmowania szybkich i nieprzemyślanych decyzji.

W ramach kampanii wspieranej współpracą z portalem Interia.pl przez pięć tygodni będą poruszane tematy dotyczące pięciu najpopularniejszych rodzajów oszustw: podszywania się telefonicznego pod pracownika banku, oszustw związanych z wyłudzaniem kodów BLIK, fałszywych linków w SMS, oszustwa na tzw. fałszywe inwestycje i podszywanie się pod publiczne sieci Wi-Fi.

Prowadzone w ramach kampanii działania obejmują artykuły, porady, filmy, quizy, webinary, które są dostępne na specjalnej stronie oraz na stronie PKO Banku Polskiego poświęconej cyberbezpieczeństwu.

Działania contentowe uzupełniają reklamy wideo w popularnych grach mobilnych i w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram Twitter) oraz emisja banerów i wideo w modelu programatycznym.

Kampania potrwa 5 tygodni. Kreację przygotowała agencja AWX, za zakup mediów odpowiada dom mediowy Sigma Bis.

Dołącz do dyskusji: „Zwolnij, by wyprzedzić oszustów" w kampanii PKO BP

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl