„Zwolnij, by wyprzedzić oszustów" w kampanii PKO BP

Trwa kampania społeczna i edukacyjna PKO Banku Polskiego, której celem jest zwrócenie uwagi na zagrożenia w sieci i pokazanie, jak nie paść ofiarą cyberprzestępców. Jej hasło to „Zwolnij, by wyprzedzić oszustów". Działania przygotowały agencja AWX i Sigma Bis.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
„Zwolnij, by wyprzedzić oszustów" w kampanii PKO BP

Kampania ma zachęcać do unikania podejmowania decyzji w emocjach i podnieść świadomości klientów banku – szczególnie tych niedoświadczonych, dopiero wkraczających w świat cyfrowych finansów.

„Zwolnij, by wyprzedzić oszustów" 

Pod hasłem „Zwolnij, by wyprzedzić oszustów" bank zwraca uwagę, że to emocje i pośpiech są najczęściej wykorzystywane przez przestępców, żeby uśpić czujność klientów i nakłonić ich do podejmowania szybkich i nieprzemyślanych decyzji.

W ramach kampanii wspieranej współpracą z portalem Interia.pl przez pięć tygodni będą poruszane tematy dotyczące pięciu najpopularniejszych rodzajów oszustw: podszywania się telefonicznego pod pracownika banku, oszustw związanych z wyłudzaniem kodów BLIK, fałszywych linków w SMS, oszustwa na tzw. fałszywe inwestycje i podszywanie się pod publiczne sieci Wi-Fi.

Prowadzone w ramach kampanii działania obejmują artykuły, porady, filmy, quizy, webinary, które są dostępne na specjalnej stronie oraz na stronie PKO Banku Polskiego poświęconej cyberbezpieczeństwu.

Działania contentowe uzupełniają reklamy wideo w popularnych grach mobilnych i w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram Twitter) oraz emisja banerów i wideo w modelu programatycznym.

Kampania potrwa 5 tygodni. Kreację przygotowała agencja AWX, za zakup mediów odpowiada dom mediowy Sigma Bis.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej