SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

PKO BP oddaje budżet kilku agencjom

Już nie tylko Scholz&Friends Warszawa obsłuży PKO BP. Docelowobudżet banku będzie w rękach kilku agencji. Jak mówi nam nowy szefmarketingu PKO BP - Bartłomiej Pawlak - w 2008 roku wydatkimarketingowe banku wzrosły o 70 proc.

Co prawda umowa z agencją Scholz&Friends Warszawa, któraobsługuje PKO BP od zeszłego roku, została przedłużona na rok 2008,ale nowy szef marketingu PKO BP - Bartłomiej Pawlak - zapowiadaoddanie budżetów reklamowych także innym agencjom.

- Chcielibyśmy, aby obsługiwała nas więcej niż jedna agencja. Wmomencie, kiedy wszystkie środki znajdują się w rękach jednej,czujemy się mniej komfortowo, niż mając do wyboru kilka. Docelowochciałbym, aby na stałe pracowało dla nas kilka agencji, od dużychpo mniejsze butiki kreatywne.
Oznacza to jednak, że musimy bardziej skoncentrować się nazarządzaniu marką, gdyż do tej pory w pewnym sensie robiła to zanas agencja - powiedział wczoraj portalowi Wirtualnemedia.plBartłomiej Pawlak.

Pawlak w PKO BP nadzoruje obszar marketingu (3 departamenty) iPR (departament PR) od początku grudnia 2007 roku, jako DyrektorBanku.

Jak dowiedzieliśmy się przetarg ma charakter ograniczony. Doudziału w nim zaproszono około 10 agencji. Zwycięzcę poznamy wmarcu. Właśnie wybrano też 4 nowe agencje eventowe, ale nie podanojakie.

- Budżet wydatków marketingowych wzrósł w porównaniu doubiegłych lat, tort jest zatem większy i nic nie wskazuje na to,aby ta tendencja została zmieniona - dodaje Pawlak.

W 2008 roku wydatki marketingowe w PKO BP wzrosną o 70 proc.Zapowiedziano wzrost wydatków na internet, jako najprężniejrozwijające się medium.

Największy bank w Polsce zamierza poprawić merchandising.
Zainicjowane właśnie pod nowym kierownictwem procesy, majądoprowadzić do zmiany wizerunku placówek. PKO BP chce takżeuporządkować kwestie marketingu w miejscu sprzedaży, czyli w około1200 oddziałach w całym kraju.

Pod wodzą Bartłomieja Pawlaka PKO BP już nie tylko będziewchodził w sponsoring ważnych wydarzeń sportowych i muzycznych. -Chcemy wykreować własną imprezę, podobnie jak robią to inni, np.Heineken Opener Festival - mówi.

PKO BP pracuje też nad powołaniem własnej fundacji. - Bank jestbowiem dość aktywny w działaniach charytatywnych, ale nie są oneusystematyzowane. Chcemy to zmienić - dodaje Pawlak.

Dołącz do dyskusji: PKO BP oddaje budżet kilku agencjom

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl