SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

PKO BP wybiera agencje reklamowe do dwuletniej współpracy

PKO Bank Polski rozpoczął przetarg, w którym wybierze agencje reklamowe do obsługi banku, wybranych spółek z jego grupy kapitałowej oraz obligacji skarbowych. Umowy z nimi zawrze na 2 lata.

Article

Do zadań wybranych agencji należeć będzie opracowywanie strategii komunikacji wizerunku oraz poszczególnych produktów i usług, bieżąca analiza działań reklamowych i promocyjnych konkurentów i ich strategii w tym zakresie, opracowywanie koncepcji kampanii marketingowych, opracowywanie projektów oryginalnych bądź adaptowanych, w tym projektów materiałów reklamowych.

Dodatkowo agencja ma odpowiadać za opracowywanie i realizacja innych form promocji produktów i usług oraz kompleksowe prace redakcyjno-wydawnicze przy tworzeniu e-wydawnictw bankowych, prowadzenie portalu Bankomania.pkobp.pl oraz wydawnictw o charakterze wizerunkowym, przygotowywanie materiałów graficznych oraz wsparcie działań PR realizowanych w banku projektów.

Współpraca na dwa lata

PKO BP zakłada podpisanie umów z wybranymi agencjami na okres 2 lat. Z wiodącą agencją reklamową 360° oraz z agencją wspierającą /agencjami wspierającymi zawarte zostaną umowy o świadczenie usług reklamowych oraz redakcyjno-wydawniczych w zakresie obsługi banku i wybranych SGK oraz OS.

Przedmiotem umów o świadczenie usług reklamowych oraz redakcyjno-wydawniczych będzie m.in. opracowywanie strategii komunikacji wizerunku oraz poszczególnych produktów i usług,  bieżąca analiza działań reklamowych i promocyjnych konkurentów i ich strategii w tym zakresie oraz sporządzanie i przedstawianie bankowi okresowych raportów z tej analizy,  opracowywanie koncepcji kampanii marketingowych,  opracowywanie projektów oryginalnych bądź adaptowanych, w tym projektów materiałów reklamowych, opracowywanie i realizacja innych form promocji produktów i usług (m.in.: przygotowywanie koncepcji i realizacja kampanii marketingu bezpośredniego),  dobór podwykonawców oraz zlecanie i nadzór nad produkcją materiałów przez podwykonawców agencji,  bieżąca, codzienna, obsługa w zakresie prowadzonych działań, w tym kreacji, account service oraz studia DTP,  kompleksowe prace redakcyjno-wydawnicze przy tworzeniu e-wydawnictw bankowych, prowadzeniu portalu Bankomania.pkobp.pl oraz wydawnictw o charakterze wizerunkowym, przygotowywanie materiałów graficznych oraz wsparcie działań PR realizowanych w banku projektów.

Przetarg prowadzony będzie dwuetapowo. Spośród agencji, które zostały zakwalifikowane do drugiego etapu postępowania  Bank zakłada wybór wiodącej agencji reklamowej oraz jednej lub więcej agencji wspierających.

W pierwszym etapie postępowania agencje mogą składać oferty, Ten etap ma wyłonić agencje, które zostaną zaproszone przez bank do drugiego etapu postępowania, w którym otrzymają zadania przetargowe oraz zostaną poproszone o złożenie oferty handlowej.

Bank zaznacza, że złożenie oferty w drugim etapie postępowania wiąże się z m.in. gotowością podpisania umowy o wyłączności branżowej (dotyczy współpracy z bankami) przez wybraną agencję wiodącą.

Oferty można składać do 7 grudnia.

Obecnie główną agencją reklamową PKO BP jest agencja Artegence.

PKO BP jest w trakcie przetargów na wybór agencji eventowej oraz agencji public relations.

Dołącz do dyskusji: PKO BP wybiera agencje reklamowe do dwuletniej współpracy

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Szymon
Największy ściemniacz przetargowy. Od dwóch lat czołga agencje, naciąga na koszty, odwołuje przetargi i nie potrafi wybrać agencji. A wszystko w atmosferze politycznych interesików. Czy ktoś wierzy, że wygra najlepszy pomysł? Zero przejrzystości, zero uczciwości.
odpowiedź