SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

PKO BP reklamuje kredyty hipoteczne

Pod hasłem "Wymarzony dom? Czemu nie" prowadzona jest kampaniareklamowa kredytów hipotecznych banku PKO BP. Akcja podkreślającawybrane zalety tej oferty obejmuje telewizję, prasę, internet ioutdoor.

PKO BP reklamuje kredyty hipoteczne

W prowadzonej pod hasłem "Wymarzony dom? Czemu nie" kampaniireklamowej kredytów hipotecznych w PKO BP nacisk położony jest naprzedstawienie ich zalet najbardziej korzystnych z punktu widzeniaodbiorcy. I tak reklamy podkreślają niepobieranie przez bankprowizji za udzielenie, pierwsze przewalutowanie i wcześniejszeczęściowe spłaty kredytu oraz minimalną marżę w wysokości 0,5punktu procentowego dla kredytu w złotówkach. Kampania ma na celuzwiększenie sprzedaży tej oferty oraz wzmocnienie wizerunku PKO BPjako jej dostawcy.

pkobp

Akcja rozpoczęła się 8 września rozwieszeniem siatekwielkoformatowych w centrum Warszawy, a tydzień później objęłakolejne kanały reklamowe. I tak 30-sekundowe spoty telewizyjneemitowane są w TVP1, TVP2, TVP3, Polsacie, TVN, TVN7, TVN24 i TV4,a reklamy prasowe zamieszczane w dziennikach ogólnopolskich (GazetaWyborcza, Dziennik, Rzeczpospolita, Polska The Times), tygodnikachopinii (Newsweek, Polityka, Wprost), miesięcznikach (Murator,Zbuduj Dom, M jak Mieszkanie, Dobre Wnętrze, Moje Mieszkanie, Dom& Wnętrze, Ładny Dom, Cztery Kąty) oraz czasopismach typugiełda nieruchomości (Krakowski Rynek Nieruchomości, Nieruchomości- Warszawa i okolice, Nieruchomości - Wrocław i okolice, PolskaGiełda Nieruchomości, Wrocławska Giełda Nieruchomości, MagazynNieruchomości Polska Centralna, Pomorskie Nieruchomości, MałopolskiKurier Nieruchomości, Pomorski Kurier Nieruchomości). Z kolei winternecie kampania obejmuje wyszukiwarkę Google, portale: Onet.pl,Interia.pl i WP.pl, komunikator Gadu-Gadu, wortale finansowe,serwisy związane z budownictwem i nieruchomościami oraz małe stronyzgrupowane w sieciach reklamowych. Akcję uzupełniają plakaty,ulotki oraz naklejki w wybranych oddziałach PKO BP.

Koncepcja kampanii oraz kreacje zostały opracowane przez agencjęScholz and Friends, działania w internecie przygotowała i zleciłaagencja HYPERmedia natomiast za zakup mediów odpowiadaZenithOptimedia.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: PKO BP reklamuje kredyty hipoteczne

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl