SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

PKO BP rusza z przetargiem na obsługę mediową

PKO Bank Polski rozpoczął przetarg na planowanie i zakup mediów. Budżetu broni Havas Media.

PKO Bank Polski rozpoczął przetarg otwarty na wybór domu mediowego. Wybrana w nim agencja zajmie się mediową obsługą kampanii reklamowych, wizerunkowych i informacyjnych banku, spółek grupy kapitałowej oraz Fundacji PKO Banku Polskiego.

Do jej zadań należeć będzie też wsparcie w planowaniu i realizacji strategii mediowych dla poszczególnych produktów i usług banku, bankowej fundacji oraz spółek grupy kapitałowej, planowanie i zakup powierzchni reklamowych, a także rozliczenie zakupów.
Postępowanie przetargowe będzie prowadzone dwuetapowo.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

W wyniku postępowania zostanie wybrany jeden dom mediowy, z którym bank podpisze umowę ramową na czas realizacji zadań będących przedmiotem zakupu. PKO BP nie podaje na jak długo zawrze nową umowę.

Oferty w przetargu można składać do 21 października br.

Obecnie za planowanie i zakup mediów do kampanii PKO BP odpowiada m.in. Havas Media, który w 2016 roku przejął budżet banku od UM (Mediabrands).

Dołącz do dyskusji: PKO BP rusza z przetargiem na obsługę mediową

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
EronMusk
Ciekawe kto wygra przetarg :) Sigma Bis? :D
odpowiedź
User
Klient
Prosze, tylko nie Sigma!. Zepsuli obsługę Orlenu, Pekao, Totalizatora... To dzieci niezdolne do prowadzenia takich klientów. Nawet do Żabki, szkoda płaza :D
odpowiedź