SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

PKO BP szuka agencji interaktywnej na trzy lata

PKO BP rozpoczął przetarg na agencję interaktywną. Do rywalizacji o 3-letnią obsługę banku w sieci zostały zaproszone wszystkie firmy z tej branży zrzeszone w IAB Polska.

PKO BP szuka agencji interaktywnej na trzy lata

PKO Bank Polski szuka agencji interaktywnej, która przez 3 lata będzie przygotowywać nowe serwisy informacyjno-sprzedażowe dla tego banku i spółek z jego grupy kapitałowej oraz zajmie się bieżącą obsługą tych stron, a także internetowymi kampaniami reklamowymi PKO BP. Roczny budżet banku przeznaczony na działania w internecie wynosi kilkadziesiąt milionów złotych.

– Tylko sama bieżąca obsługa naszych serwisów oraz kampanii internetowych będzie wymagać stałego zaangażowania zespołu specjalistów, ponieważ już teraz jesteśmy największym graczem, zarówno jeśli chodzi o liczbę obsługiwanych klientów, jak również nakładów przeznaczanych na internet – opisuje Tomasz Marszałł, dyrektor departamentu marketingu PKO BP. – W najbliższym czasie chcemy jeszcze bardziej zintensyfikować działania w sektorze bankowości internetowej, żeby podkreślić znaczenie i miejsce naszego banku w tym obszarze – dodaje.

Do przetargu dotyczącego tej obsługi PKO BP zaprosił wstępnie wszystkie agencje reklamowe należące do Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska. – Zdecydowaliśmy się na otwartą formę przetargu, żeby dać równą szansę wszystkim zainteresowanym podmiotom, które uważają, że są w stanie sprostać takiemu wyzwaniu – uzasadnia Tomasz Marszałł.

PKO BP planuje zakończyć proces wyboru agencji interaktywnej do końca trzeciego kwartału bieżącego roku.

-
-
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: PKO BP szuka agencji interaktywnej na trzy lata

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
spec
przeciez z góry wiadomo, że wygra K2 .....
odpowiedź
User
MindTheCraP
A kampaniami bedzie sie zajmowac Hypermedia...
odpowiedź
User
uwaga na Marszałła - to przekrętas
Nie znamy powodów, chociaż próbowaliśmy się dowiedzieć, co było przyczyną unieważnienia przetargu.

Dla mnie powód unieważnienia przetargu jest oczywisty. W lutym do PKO przyszedł Pan Marszał, który znany jest z kręcenia niezłych lodów. Dał się poznać między innymi przy przetargu dla Vistulii. W czasach gdy był tam szefem marketingu miała miejsce bardzo podobna sytuacja. Przetarg, wygrywa OS3, po czym okazuje się, że jednak nie wygrywa a realizację projektu zleca się firmie WebService, która w ogóle w przetargu nie brała udziału (ale szef tej firmy dobrze zna się z Tomaszem Marszałłem).

Teraz Marszał dostał szansę życia - pracę w PKO i wielomilionowy przetarg. Pierwsze co zrobił po przyjściu do banku to unieważnił wynik przetargu i rozpisał nowy.

Moim zdaniem karty są już rozdane, a najwięcej na przetargu zarobi - przekrętas Marszałł.

PS

W treści newsa jest błąd. Zaproszenie do przetargu dotarło nie do 6 agencji, a do wszystkich zrzeszonych w IAB (kilkadziesiąt). Między innymi do nas, ale my znamy praktyki Marszała więc odpuszczamy.
odpowiedź