PKO BP szuka dostawców materiałów wizualnych i audiowizualnych

PKO Bank Polski rozpoczął proces RFI (Request For Information) na kompleksową obsługę banku w zakresie tworzenia materiałów wizualnych i audiowizualnych wykorzystywanych w komunikacji korporacyjnej

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
PKO BP szuka dostawców materiałów wizualnych i audiowizualnych
fot. materiały prasowe

Zapytanie PKO BP dotyczy obsługi banku w zakresie tworzenia materiałów wizualnych i audiowizualnych, wykorzystywanych w komunikacji korporacyjnej z wyłączeniem np. produktowej i reklamowej — wewnętrznej i zewnętrznej (w tym o charakterze międzynarodowym). 

Materiały i przekazy będą między innymi wspierać realizację bieżących działań komunikacyjnych, w tym komunikację strategii PKO BP. Bank oczekuje od agencji proponowania koncepcji, projektowania i tworzenia nowoczesnych i angażujących materiałów audiowizualnych, graficznych statycznych i dynamicznych wykorzystywanych w komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej (np. banery, pop–up, key visuale, zaproszenia, mailingi, infografiki, one pagery, komunikaty graficzne i skład graficzny raportów, prezentacji, pitch decki, wideo, animacje).  

Szczegółowy zakres współpracy będzie obejmował tworzenie: prezentacji ppt., grafik i animacji, materiałów wideo itp. 

Ważne dla banku jest to, żeby agencja korzystała z nowoczesnych narzędzi, w tym AI oraz tworzyła materiały z uwzględnieniem różnych wersji językowych i tłumaczeń na język migowy.  

PKO BP planuje nawiązać długotrwałą współpracę z wybraną agencją - na okres 2-3 lat.

Termin składania odpowiedzi na RFI mija 25 sierpnia. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Elle" bez naczelnej. Marta Tabiś zostanie szefową obszaru Lifestyle w Onecie

"Elle" bez naczelnej. Marta Tabiś zostanie szefową obszaru Lifestyle w Onecie

Przedsiębiorczynie też zajmują się domem. Na ile wyceniają obowiązki domowe?

Przedsiębiorczynie też zajmują się domem. Na ile wyceniają obowiązki domowe?

Na rynek wchodzi wspólna oferta Onet Premium i Storytel

Na rynek wchodzi wspólna oferta Onet Premium i Storytel

HBO Max pokazało zwiastun nowego serialu o sekcie

HBO Max pokazało zwiastun nowego serialu o sekcie

Reklama, która nie wygląda jak reklama: lekcja skuteczności z nominacji TikTok Ad Awards
Materiał reklamowy

Reklama, która nie wygląda jak reklama: lekcja skuteczności z nominacji TikTok Ad Awards

Takiego badania jeszcze nie było. Ujawniono, ile zarabiają dziennikarze lokalni

Takiego badania jeszcze nie było. Ujawniono, ile zarabiają dziennikarze lokalni