PKO BP szuka dostawców materiałów wizualnych i audiowizualnych

PKO Bank Polski rozpoczął proces RFI (Request For Information) na kompleksową obsługę banku w zakresie tworzenia materiałów wizualnych i audiowizualnych wykorzystywanych w komunikacji korporacyjnej

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
PKO BP szuka dostawców materiałów wizualnych i audiowizualnych
fot. materiały prasowe

Zapytanie PKO BP dotyczy obsługi banku w zakresie tworzenia materiałów wizualnych i audiowizualnych, wykorzystywanych w komunikacji korporacyjnej z wyłączeniem np. produktowej i reklamowej — wewnętrznej i zewnętrznej (w tym o charakterze międzynarodowym). 

Materiały i przekazy będą między innymi wspierać realizację bieżących działań komunikacyjnych, w tym komunikację strategii PKO BP. Bank oczekuje od agencji proponowania koncepcji, projektowania i tworzenia nowoczesnych i angażujących materiałów audiowizualnych, graficznych statycznych i dynamicznych wykorzystywanych w komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej (np. banery, pop–up, key visuale, zaproszenia, mailingi, infografiki, one pagery, komunikaty graficzne i skład graficzny raportów, prezentacji, pitch decki, wideo, animacje).  

Szczegółowy zakres współpracy będzie obejmował tworzenie: prezentacji ppt., grafik i animacji, materiałów wideo itp. 

Ważne dla banku jest to, żeby agencja korzystała z nowoczesnych narzędzi, w tym AI oraz tworzyła materiały z uwzględnieniem różnych wersji językowych i tłumaczeń na język migowy.  

PKO BP planuje nawiązać długotrwałą współpracę z wybraną agencją - na okres 2-3 lat.

Termin składania odpowiedzi na RFI mija 25 sierpnia. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu