PKP Intercity chce zatrudnić agencję eventową

Spółka PKP Intercity zaprasza agencje do składania ofert na świadczenie usług eventowych. Z wybraną firmą będzie pracować półtora roku.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
PKP Intercity chce zatrudnić agencję eventową
Fot. screen z youtube / PKP Intercity

Wybrana agencja będzie odpowiedzialna za organizację i przeprowadzanie eventów. 

Do jej zadań będzie należeć m.in. wsparcie i współpraca przy opracowaniu koncepcji kreatywnej komunikacji i identyfikacji wizualnej eventu oraz projektów materiałów reklamowych, produkcja wszystkich niezbędnych materiałów promocyjnych i reklamowych oraz opracowanie projektów, produkcji i dystrybucji materiałów reklamowych. 

Z wybraną agencją PKP Intercity będzie współpracować półtora roku. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu