PKP Intercity wybiera dom mediowy

PKP Intercity zaprasza agencje do składania ofert na obsługę mediową  - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Umowa zostanie zawarta na 8 miesięcy, a maksymalne wynagrodzenie z tytułu jej realizacji nie może przekroczyć kwoty ok. 2,34 mln zł.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
PKP Intercity wybiera dom mediowy
fot. materiały prasowe

Postępowanie dotyczy obsługi mediowej kampanii reklamowych PKP Intercity.

Wybrana w nim agencja będzie odpowiadać m.in. za doradztwo i planowanie kampanii reklamowych spółki, planowanie i zakup mediów tradycyjnych i internetowych.

Będzie zajmować się opracowaniem strategii mediowej, media planów, rezerwacją i zakupem czasu, przestrzeni i powierzchni reklamowej.

Umowa zostanie zawarta na 8 miesięcy, a maksymalne wynagrodzenie agencji z tytułu realizacji umowy nie może przekroczyć kwoty 2 337 000 zł.

PKP Intercity zaznacza, że umowa może zostać faktycznie zrealizowana na kwotę niższą niż wskazana, a wybranemu domowi mediowemu nie będzie przysługiwać prawo dochodzenia od spółki realizacji umowy do pełnej kwoty maksymalnego wynagrodzenia.

Wcześniej obsługą mediową kampanii PKP Intercity zajmowała się agencja Mastermind Media wybrana do współpracy w przetargu jesienią 2021 roku.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"