PKP Intercity wybiera dom mediowy

PKP Intercity zaprasza agencje do składania ofert na obsługę mediową  - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Umowa zostanie zawarta na 8 miesięcy, a maksymalne wynagrodzenie z tytułu jej realizacji nie może przekroczyć kwoty ok. 2,34 mln zł.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
PKP Intercity wybiera dom mediowy
fot. materiały prasowe

Postępowanie dotyczy obsługi mediowej kampanii reklamowych PKP Intercity.

Wybrana w nim agencja będzie odpowiadać m.in. za doradztwo i planowanie kampanii reklamowych spółki, planowanie i zakup mediów tradycyjnych i internetowych.

Będzie zajmować się opracowaniem strategii mediowej, media planów, rezerwacją i zakupem czasu, przestrzeni i powierzchni reklamowej.

Umowa zostanie zawarta na 8 miesięcy, a maksymalne wynagrodzenie agencji z tytułu realizacji umowy nie może przekroczyć kwoty 2 337 000 zł.

PKP Intercity zaznacza, że umowa może zostać faktycznie zrealizowana na kwotę niższą niż wskazana, a wybranemu domowi mediowemu nie będzie przysługiwać prawo dochodzenia od spółki realizacji umowy do pełnej kwoty maksymalnego wynagrodzenia.

Wcześniej obsługą mediową kampanii PKP Intercity zajmowała się agencja Mastermind Media wybrana do współpracy w przetargu jesienią 2021 roku.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały