Starcom wygrał przetarg PKP Intercity, ale współpracy nie będzie

Spółka PKP Intercity w ramach trwającego przetargu na obsługę blisko 20 mln zł budżetu mediowego wybrała ofertę złożoną przez Starcom (Publicis Groupe). Do współpracy z agencją jednak nie dojdzie - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Starcom wygrał przetarg PKP Intercity, ale współpracy nie będzie
Fot. screen z youtube / PKP Intercity

Do trwającego od marca przetargu PKP Intercity na planowanie i zakup mediów offline i online zgłosiło się 7 firm. Były to: Initiative (zaproponowana prowizja 1,44 proc., ), Mediahub (0,68 proc.), Media Group (0,81 proc.), Mastermind Media razem z Havas Media (0,81 proc.), Starcom (0,8 proc.), Carat (2 proc.) i Sigma Bis (1,72 proc.). 

Umowa ze zwycięską agencją miała zostać zawarta na 14 miesięcy. Budżet przeznaczony do obsługi wynosił 19,9 mln zł. Audytorem w tym przetargu była firma Double Check, wybrana przez przewoźnika do współpracy w połowie lutego br.

PKP Intercity oceniła oferty 6 z nich (odrzuciła ofertę Mediahub). Najwyższą, maksymalną ocenę 100 pkt dostała oferta Starcomu. Do podpisania umowy i współpracy z tą agencją jednak nie dojdzie.

“Ze względu na okoliczność, iż cena oferty Starcom Sp. z o.o. ( 24 322 803,03 zł netto, 29 917 047,73 zł brutto) przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, Zamawiający postanowił unieważnić postępowanie na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp, uznając, że nie zwiększy kwoty” - uzasadnia spółka.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami