SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

PKP Intercity wybiera doradcę mediowego

Spółka PKP Intercity zaprosiła firmy do składania ofert w postępowaniu na usługi doradztwa i audytu mediowego. Umowę z wybraną firmą zawrze na 16 miesięcy.

Wybrana przez PKP Intercity firma zajmie się przede wszystkim wsparciem spółki przy zakupie bezpośrednim czasu antenowego w stacjach telewizyjnych (przygotowanie briefu z zapytaniem ofertowym do stacji telewizyjnych, estymacja zasięgów, weryfikacja otrzymanych warunków rabatowych, udział w negocjacjach warunków zakupowych zarówno jakościowych jak i ilościowych).

Będzie też wspierać PKP Intercity w zakupie bezpośrednim czasu antenowego w stacjach radiowych oraz w zakupie powierzchni reklamowej na nośnikach reklamy zewnętrznej.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

Dodatkowo pomoże PKP Intercity w wyborze agencji mediowej online, m.in. poprzez przygotowanie Formularza Gwarancji Zakupowych,, merytoryczną pomoc w wyborze oferentów do właściwego etapu przetargu, oceną złożonych ofert. 

Zainteresowane firmy mogą składać oferty do 3 lutego br.

Dołącz do dyskusji: PKP Intercity wybiera doradcę mediowego

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Maxi
Niemałe podwyżki, opóźnienia, zastrzeżenia do drużyn pokładowych obsługujących pasażerów. Za to trzeba się zabrać, a nie wynajmować agencje do promocji.
odpowiedź
User
User
Tym razem też wygra sigma? A najlepsze zasięgi będzie miała TV Republika?
odpowiedź