PKP Intercity wybiera w przetargu audytora mediowego

Spółka PKP Intercity firmę, która zajmie się dla niej doradztwem i audytem mediowym. Będzie z nią pracować przez 16 miesięcy i pomoże w przetargu na obsługę mediową - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
PKP Intercity wybiera w przetargu audytora mediowego

Wybrany w przetargu audytor będzie wspierać PKP Intercity w zakresie przygotowania do przetargu na wybór domu mediowego.

Zajmie się przede wszystkim: przygotowaniem opisu przedmiotu zamówienia, przeprowadzi szacowanie jego wartości, przygotuje wzór umowy z wybraną agencją. Będzie brać udział w przetargu mediowym w charakterze biegłego, a także pomoże merytorycznie przy wyborze agencji mediowych do właściwego etapu przetargu (wsparcie w ocenie handlowej i merytorycznej ofert), doradztwo i merytoryczna ocena propozycji kampanii przedstawianych PKP Intercity przez dom mediowy/dysponentów mediów oraz ich staranna weryfikacja w zakresie zgodności z Formularzami Gwarancji Zakupowych.

Audytor zajmie się również oceną złożonych w przetargu mediowym ofert, będzie uczestniczyć w negocjacjach  z agencjami. Potem będzie również weryfikować mediaplany przygotowane przez dom mediowy do kampanii offline i online pod kątem zgodności z grupami docelowymi oraz Formularzem Gwarancji Zakupowych, przeprowadzi audyt kampanii po jej zakończeniu, na który składać się będzie weryfikacja zasięgów, w szczególności w TV, podsumowanie realizacji umowy w zakresie warunków zakupowych, rozliczenie prowizji, weryfikacja finansowa (sprawdzenie faktur od domu mediowego vs faktury od dostawców).

Przetarg trwa do 9 maja br.  Będzie podzielony na dwa etapy. I etap obejmuje  złożenie ofert formalnych i handlowych wstępnych i ich ocenę. W II etapie wybrane firmy audytorskie zostaną zaproszone do negocjacji (te obejmują m.in. licytację elektroniczną). Po negocjacjach zostaną złożone ostateczne oferty handlowe, na podstawie oceny których zostanie wybrany audytor do współpracy.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska