SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

PKP kontra motoryzacja

Interesujące praktyki reklamowe PKP

W końcu lipca firma Kulczyk Tradex (importer samochodów marki Volkswagen, Audi i Porsche) zamierzała przeprowadzić kampanię reklamową dla nowego samochodu Caddy Life - jest to komfortowa wersja lekkiego, miejskiego, samochodu dostawczego. Jednym z elementów akcji reklamowej miała być reklama na etui, w których umieszcza się bilety kolejowe na pociągi typu intercity i eurocity.


W tym celu obsługująca Kulczyk Tradex agencja reklamowa Just podjęła na początku maja rozmowy ze spółką PKP Intercity. Po długich ustaleniach i zatwierdzeniu przez PKP Intercity kształtu i treści reklamy na etui, na kilka dni przed drukiem PKP Intercity na posiedzeniu zarządu ustaliło, że nie podpisze umowy dotyczącej reklamy samochodu Volkswagen Caddy Life gdyż … produkt jest konkurencyjny. Można pominąć fakt, że miesiącami prowadzono ustalenia, że kilka osób pracowało nad projektem, że na kilka dni przed emisją zrezygnowano z jej realizacji, ale znacznie ważniejsze jest to, że deficytowy monopolista rezygnuje z zarobienia dodatkowych pieniędzy i wszystko to z obawy, aby pasażerowie eurocity i intercity nie przesiedli się do Caddy i nie ruszyli w Polskę ... po torach PKP oczywiście.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: PKP kontra motoryzacja

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl