SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

PKP szuka agencji do obsługi fanpage’a Dworca Centralnego

Polskie Koleje Państwowe (PKP SA) chcą zatrudnić agencję, która przez 12 najbliższych miesięcy zajmie się komunikacją i obsługą fanpage’a Dworca Centralnego w Warszawie na Facebooku.

Article

PKP SA wizerunek marki Dworzec Warszawa Centralna buduje od 2013 roku. Jest to jedyny dworzec PKP w Polsce, który prowadzi własną komunikację  i odrębną identyfikację wizualną. Od jesieni ub.r. ma też fanpage facebookowy - utworzono go, by wzmocnić wizerunek marki obiektu.

W ten sposób PKP SA chce przywrócić rangę temu miejscu, zwrócić uwagę na architektoniczne i funkcjonalne walory budynku oraz popularyzować wiedzę na temat znaczenia architektury dworcowej w stolicy. Spółka oczekuje, by w komunikacji tej marki wykorzystywano takie kluczowe określenia, jak ikona modernizmu, nowatorski budynek, inspiracja dla współczesnego designu.

Fanpage Dworca Centralnego ma służyć budowaniu i wzmacnianiu jego marki, być platformą do komunikacji z użytkownikami, pasażerami i fanami kolei oraz platformą do zbierania opinii na temat jego funkcjonowania.

Wybrana przez PKP SA agencja zajmie się rozwojem  i obsługą fanpage’a przez 12 miesięcy od momentu podpisania umowy.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: PKP szuka agencji do obsługi fanpage’a Dworca Centralnego

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
kika
"popularyzować wiedzę na temat znaczenia architektury dworcowej w stolicy. Spółka oczekuje, by w komunikacji tej marki wykorzystywano takie kluczowe określenia, jak ikona modernizmu, nowatorski budynek, inspiracja dla współczesnego designu"

i dlatego obrasta szmatami reklamowymi ...
9 8
odpowiedź