Plakat "Black Mirror" jako rzeczywistość roku 2020

W Hiszpanii powstała "reklama" nowego sezonu serialu Netfliksa "Black Mirror".

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Plakat "Black Mirror" jako rzeczywistość roku 2020

Choć Netflix nie podał żadnych oficjalnych informacji na temat nowego, szóstego sezonu, "Czarnego lustra",  to w Hiszpanii już pojawił się oryginalny plakat na pierwszy rzut oka promujący serial.

Tamtejsi studenci zamieścili na przystanku komunikacji miejskiej zwierciadło z podpisem „Żyjemy w Czarnym Lustrze”. Dzięki temu twórcy pokazali, że rzeczywistość, w jakiej przyszło nam obecnie żyć, jest jeszcze bardziej tajemnicza, a wręcz przerażająca bardziej niż serialowa fabuła. "6 sezon. Teraz. Na żywo. Wszędzie" - czytamy na plakacie.

Twórca i scenarzysta "Black Mirror" obecnie nie pracuje nad nowymi odcinkami serialu.

- Nie sądzę, żeby w tym momencie ktoś był w stanie oglądać serial o rozpadzie społeczeństw. Dlatego nie pracuję nad niczym związanym z takimi tematami. Obecnie chętniej wracam do nabytych dawniej umiejętności tworzenia komiksów, dlatego piszę scenariusze, które mają mnie samego rozśmieszać - mówi Charlie Brooker.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/black-mirror-bandersnatch-netflix-opinie ##

„Black Mirror” to dystopijny serial fantastyczno-naukowy. Ukazuje różne historie dotyczące współczesnych zagrożeń, często związanych z technologią i  gwałtownym postępem cywilizacyjnym. Każdy z odcinków to inna opowieść. Najpierw powstały dwa brytyjskie sezony oraz specjalny, świąteczny odcinek, później cykl przejął Netflix.

Piąty sezon "Black Mirror" trafił na Netfliksa w ubiegłym roku. Otrzymał nagrodę Primetime Emmy Awards 2019 w kategorii najlepszy film telewizyjny.

Netflix z rekordowym kwartałem

Według badania Gemius/PBI w marcu br. przeglądarkowa wersja Netflixa miała w Polsce 5,38 mln użytkowników i 82,5 mln odsłon, a aplikacja mobilna - 1,09 mln użytkowników. Platforma nie ujawnia, ilu płacących użytkowników ma w Polsce. Z szacunków Amper Analysis wynika, że może ich być 800 tys.

W 2019 roku Netflix wydał na zawartość programową rekordową kwotę 15 mld dolarów - wynika z danych firmy analitycznej BMO Capital Markets. Według prognoz ekspertów serwis nie zamierza ograniczać się w przyszłości w inwestowaniu w treści. W 2020 roku może to być kwota 17,3 mld, zaś w 2028 - 26 mld dolarów.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek