Batony i spaghetti jak bolońskie hitem sprzedaży marki Plant Hunter Żabki

Najpopularniejszym produktem w ofercie roślinnej marki własnej Żabki, Plant Hunter, są batony - poinformowała Anna Grabowska, wiceprezeska zarządu ds. strategii konsumenckich Żabka Polska. Dużym zainteresowaniem klientów cieszą się także dania obiadowe z portfolio marki, np.  spaghetti jak bolońskie.

Justyna Dąbrowska-Cydzik
Justyna Dąbrowska-Cydzik
Udostępnij artykuł:

Żabka wprowadziła do sprzedaży nową markę własną Plant Hunter pod koniec kwietnia tego roku. Jej produkty mają w 100% roślinny skład, nie zawierają konserwantów i oleju palmowego.

Teraz przedstawiciele Żabki podzielili się pierwszymi wnioskami dotyczącymi sprzedaży i dalszych planów rozwoju Plant Hunter. W czasie webinaru Anna Grabowska, wiceprezeska zarządu ds. strategii konsumenckich Żabka Polska, powiedziała, że Żabka w ostatnich latach znacząco przemodelowała wygląd sklepów oraz  zmieniła asortyment po to, by przyciągnąć nowych klientów.

- Chcieliśmy przyciągnąć kobiety, bardziej świadomych, miejskich, młodszych klientów. Marka po marce zaczęliśmy wprowadzać nowe kategorie, dzięki czemu byliśmy w stanie zaobserwować wzrost zainteresowania Żabką  - powiedziała Grabowska.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/zabka-dania-gotowe-plant-hunter-reklama ##

Dla kogo marka Plant Hunter

Wraz z rosnącym zainteresowaniem produktami roślinnymi, w firmie narodził się pomysł na markę własną, oferującą szeroką gamę produktów na cały dzień - od śniadań, przekąsek, po gotowe dania obiadowe. Krok po kroku Żabka wprowadzała kolejne marki wegańskie i wegetariańskie - Foodini, Dobra karma.

W odpowiedzi na zainteresowania klientów powstała marka Plant Hunter - opowiadała Anna Grabowska.  - To marka dla fleksitarianin, czyli osób które nie zrezygnują z dobrego steka, ale ograniczą świadomie ilość mięsa i produktów odzwierzęcych - wyjaśnia przedstawicielka  Żabki.

Plant Hunter od początku miała trafiać do mainstreamu - jak pokazują bowiem różne badania, od 30 do 40 proc. polskich konsumentów ogranicza w diecie mięso. Głównie ze względu na zainteresowanie swoim  zdrowiem, mniej ekologicznych. Pandemia jeszcze wzmocniła trend interesowania się konsumentów składami produktów.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/zabka-koncept-bezobslugowy-nano-zmieniony-regulamin-aplikacji ##

Roślinne spaghetti i przekąski hitami sprzedaży Plant Hunter

Najpopularniejszą kategorią produktów Plant Hunter są przekąski - batoniki o smaku słonego karmelu oraz orzechowym. Jak przekazała Anna Grabowska, batoniki te sprzedają się w Żabkach lepiej niż ich koncernowe odpowiedniki z dodatkiem mleka.

- W corze asortymentu Plant Hunter, czyli daniach obiadowych, spaghetti jak bolońskie stanowi już ponad 40 proc. sprzedaży wszystkich rodzajów spaghetti bolognese w Żabce. To niezły wynik. W sklepach typu osiedlowego, gdzie nie dokonuje się przypadkowych zakupów, nawet w 65 proc. spaghetti sprzedaje się typ roślinny z Plant Hunter - powiedziała Anna Grabowska.

Menadżerka przekazała ponadto, że w Żabkach  całej Polsce sprzedało się już ponad kilkaset tysięcy produktów marki Plant Hunter.

W ocenie Anny Grabowskiej, Plant Hunter ma dalszy silny potencjał wzrostu. Klienci zainteresowani są roślinnymi zamiennikami mięsa, ale i coraz bardziej - nabiału i produktów typu majonez, jajka.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/tomasz-suchanski-prezes-zabka-polska-wywiad ##

Plant Hunter dalej będzie oferować produkty do jedzenia przez cały dzień - przekąski, sałatki, dania obiadowe, koktajle i słodkości. Sieć na ma na razie planów scalania portfolio marek własnych, oferujących produkty bezmięsne i roślinnych zamienników żywności odzwierzęcej.

Produktów Plant Hunter niebawem można się będzie spodziewać również w mniejszych miejscowościach, gdzie są sklepy Żabki.

- Widzimy, że adopcja trendów przyspiesza przez pandemię. Wiele osób z dużych mniast na czas pracy zdalnej przeniosło się do mniejszych miejscowości. Chcemy, by mogli w każdej Żabce znaleźć produkty także roślinne, tak jak w dużym mieście - powiedziała Anna Grabowska

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Tak zarabia Kanał Zero. O połowę więcej z reklam

Tak zarabia Kanał Zero. O połowę więcej z reklam

Chiński e-commerce wart już ponad 11 mld zł w Polsce. Rząd mówi o nierównej konkurencji

Chiński e-commerce wart już ponad 11 mld zł w Polsce. Rząd mówi o nierównej konkurencji

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie
Materiał reklamowy

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol