Tauron w nowej kampanii promuje platformę Mój Tauron (wideo)

Spółka Tauron Sprzedaż, dostawca m.in. prądu rozpoczęła nową kampanię reklamową promującą platformę internetową Mój Tauron - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Za jej przygotowanie i realizację odpowiada agencja S4.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Mój Tauron to platforma internetowa, dostępna dla klientów firmy 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Daje im dostęp do płatności, rachunków i dokumentów dotyczących prądu i gazu. Można z niej korzystać zarówno na komputerze, jak i na urządzeniach mobilnych.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/panstwowe-spolki-i-ministerstwa-gdzie-sie-reklamuja-najwiecej-w-sieciach-w-dol-fakt-i-gazeta-wyborcza-analiza,7171224260409473a ##

Jej uruchomienie wspiera kampania reklamowa pod hasłem „Wszystko mam” obejmująca emisję spotów tv w wybranych stacjach, reklamy w internecie i radiu oraz komunikacja do segmentu B2B.

Na potrzeby kampanii powstało kilka spotów, a w każdym pada to same pytanie: „A Mój Tauron masz?”. Autorem ich kreacji jest agencja S4. Obsługą mediową spółki zajmują się ClickAd i Effective Media.

Spółka Tauron Sprzedaż jest aktualnie w trakcie wyboru agencji reklamowej do kompleksowej obsługi.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych