SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Play odświeżył ofertę dla firm

Operator sieci Play przygotował nowe rozwiązania dla użytkowników firmowych. Abonenci mogą dostać w prezencie drugi smartfon lub smartwatch, a ich internetowy pakiet może sięgać nawet 150 GB miesięcznie.

Klienci posiadający własną firmę mogą teraz skorzystać ze specjalnej promocji, w ramach której operator zwiększył pakiety internetu w abonamentach. W wariantach „M dla Firm” oraz „L dla Firm” liczba danych została zwiększona - odpowiednio - do 60 GB oraz do 150 GB internetu miesięcznie. Wybierając jedną z ofert biznesowych, klienci otrzymują również możliwość rozszerzenia swojego abonamentu o dodatkowy numer za 25 zł miesięcznie, a przy przeniesieniu minimum jednego numeru z innej sieci, abonament za drugą kartę wyniesie 5 zł.

Play w ofercie posiada najnowsze smartfony topowych marek, które od teraz dostępne są w promocji „drugie urządzenie w prezencie” (z drugim smartfonem lub smartwatchem). W ramach promocji można otrzymać Motorolę moto E7 power – przy zakupie: Motorola edge 20 lite 5G, Motorola edge 20 5G lub Motorola edge 20 pro.

Smartwatch Xiaomi Mi Watch Lite abonent dostanie przy zakupie Xiaomi 11 Lite 5G NE, zaś smartwatch Samsung Galaxy Watch4 40 mm lub 44 mm – przy zakupie: Samsung Galaxy S21, Samsung Galaxy S21 256GB, Samsung Galaxy S21+, Samsung Galaxy S21+ 256GB lub Samsung Galaxy S21 Ultra. Zestawy są dostępne w ofertach M i L dla Firm.

W nowej ofercie Play dla Firm wraz z abonamentem głosowym klienci mogą także kupić bezprzewodowy internet do biura z abonamentem w cenie 10 zł miesięcznie za pakiet 200 GB w ofercie „M dla Firm” lub 300 GB w ofercie „L dla Firm”. Dodatkowo klienci biznesowi Play mogą także włączyć usługę Play360 w specjalnej cenie. Pozwala ona na naprawę wyświetlacza posiadanych urządzeń oraz dostęp do dodatkowych aplikacji, w tym nawigacji.

W trzecim kwartale br. operator sieci Play osiągnął wzrost przychodów o 1,7 proc. do 1,83 mld zł. Na koniec września sieć miała 12,32 mln aktywnych użytkowników (105 tys. więcej niż na koniec czerwca), w tym 235 tys. korzystających z usługi Play Now TV.
 

 

Dołącz do dyskusji: Play odświeżył ofertę dla firm

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl