SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Play zmienia dom mediowy

Netia i Play podjęły decyzję o konsolidacji budżetów reklamowych.Połączone budżety reklamowe Netii i Playa będzie obsługiwał dommediowy ZenithOptimedia.

Współpraca z obecnymi domami mediowymi oceniana jest przez Netięi Play wysoko, a zmiana wynika z konsolidacji budżetów obu marek -czytamy w komunikacie prasowym.

Wspólny dom mediowy to element realizacji strategii poszukiwanianowych form komunikacji marketingowej powiązanych kapitałowospółek. Współpraca z ZenithOptimedia rozpocznie się na początkuprzyszłego roku. Do tego czasu budżet będzie nadal obsługiwanyprzez obecny dom mediowy - Guideline, który pracował z Play odprawie dwóch lat, przygotowując wprowadzenie marki na rynek, atakże program testowy nagrodzony Effie.

Spółka P4, operator sieci komórkowej Play ma obecnie ponad 500tysięcy klientów i podtrzymuje prognozę 750 tysięcy na koniec 2007roku.

Dołącz do dyskusji: Play zmienia dom mediowy

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl