SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

"Playboy" ostro w dół, zyskuje Forbes

Dane ZKDP o sprzedaży miesięczników dla mężczyzn: Forbes liderem wśród miesięczników biznesowych a CKM lifestylowych.

'CKM' (Marquard Media Polska) miał w lutym 2007 sprzedaż ogółem na poziomie 76 525 egz. (77 734 egz. w analogicznym okresie 2006 roku) – wynika z najnowszych danych ZKDP na temat sprzedaży miesięczników lifestylowych dla mężczyzn opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Na drugie miejscu uplasował magazyn shoppingowy "Logo" (Agora) - 67 574 egz. (do lutego 2006 kwartalnik) a na trzecim "Playboy" (Marquard Media Polska) - 54 798 egz. (spadek o 33 proc.).

luty

20072006
ZKDPSprzedaż ogólem
CKM7652577734
Logo67574-
Playboy5479881414

2007

lutystyczeń
ZKDPSprzedaż ogólem
CKM76525122600
Logo6757470155
Playboy5479897155

W lutym 2007 - w segmencie miesięczników biznesowych - największą sprzedaż ogółem miał 'Forbes'  - na poziomie 41 731 egz. (w analogicznym okresie 2006 roku - 39 211 egz.). Na drugim miejscu znalazł się "Manager Magazin" - ze sprzedażą 29 599 egz. (rok wcześniej 19 462 egz.).

luty

20072006
ZKDPSprzedaż ogólem
Forbes4173139211
Manager Magazin2959919462

2007

styczeńgrudzień
ZKDPSprzedaż ogólem
Forbes4173145335
Manager Magazin2959930935

Podobne informacje - lutowe dane ZKDP:

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: "Playboy" ostro w dół, zyskuje Forbes

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl