SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

"Playboy" z Elisabeth Dudą wsparty kampanią

Gwiazdą najnowszego, lipcowego wydania "Playboya" (Marquard Media Polska) będzie znana z programów "Europa da się lubić" i "Taniec z gwiazdami" aktorka Elisabeth Duda. Numer wsparty zostanie kampanią reklamową.

Wydanie ukaże się w sprzedaży w czwartek 26 czerwca w nakładzie 100 tys. egz. Cena pisma nie ulegnie zmianie i wyniesie 9,99 zł.

Akcja promocyjna numeru realizowana będzie w telewizji (Polsat, TVN, TVN Turbo, Sportklub, Kino Polska, Tele5 i 4 fun.tv), radiu (Radio Zet, Eska Rock, Radio Wawa, Radio Pin, Radio Alfa), prasie (Murator, Auto Świat, Przekrój, Wprost i Cosmopolitan) oraz w internecie (Onet.pl, Wirtualna Polska). Spoty pojawią się też na dwóch wielkich ekranach w Krakowie na Rynku Głównym i w Warszawie na rogu ulic Marszałkowskiej i Świętokrzyskiej.

Kampania i mediaplan zostały przygotowane przez dział marketingu i promocji Marquard Media Polska.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: "Playboy" z Elisabeth Dudą wsparty kampanią

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl