Player podnosi ceny

Na platformie Player (TVN Grupa Discovery) cena 30 dni korzystania z podstawowego pakietu bez reklam wzrosła z 15 do 18 zł. Pozostałe pakiety są oferowane w niezmienionych cenach.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Pakiet Player bez reklam obejmuje seriale i programy ze stacji TVN Grupy Discovery, seriale produkowane tylko na Playera, treści z kolekcji discovery+ oraz kolekcję filmów. Część treści jest w jakości 4K/UHD, niektóre można pobierać i oglądać w trybie offline.

Przy zakupie pakietu od razu na 12 miesięcy cena wynosi 119 zł.

Z kolei podstawowy pakiet z emisją reklam tak jak wcześniej kosztuje 8 zł za 30 dni. Nie ma obecnie promocji, w ramach której cena za pierwsze 30 dni wynosi 4 zł, natomiast przy zakupie od razu na 12 miesięcy płaci się 49 zł.

Ile kosztują pakiety na Player.pl

Pozostałe pakiety na Playerze są oferowane w dotychczasowych cenach:- Player bez reklam + kanały tv - 30 zł za 30 dni,- Player bez reklam + Canal+ - 45 zł za 30 dni,- Eurosport + Player z reklamami - 15 zł za 30 dni,- HBO - 25 zł za 30 dni,- Eleven Sports - 15 zł za 30 dni.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/tvn-oferta-sportowa-skoki-narciarskie-edward-miszczak-to-pewnie-nie-ostatni-ruch,7170102896137857a ##

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska