Plej przygotuje działania Energizer na 15 rynków

Agencja Plej odpowiada za kreacje do globalnej komunikacji letnich promocji marki Energizer na 15 rynkach - w krajach nordyckich, Singapurze, RPA, Hiszpanii, Portugalii, Grecji, Egipcie, Belgii, Luksemburgu, na Filipinach, w Korei oraz w Polsce.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Plej przygotuje działania Energizer na 15 rynków

Letnie kampanie startują od kwietnia do lipca (zależnie od rynku) i potrwają do końca lata. Wykorzystują od lat stosowany przez markę Energizer i lubiany przez konsumentów mechanizm „instant win”: kup dowolny produkt Energizer, zarejestruj zakup na stronie kampanii i otrzymaj nagrody - kody rabatowe od partnerów akcji. Każdy rynek indywidualnie dobiera partnera, różnice dotyczą też czasu trwania promocji.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/plej-odpowiada-za-jesienna-kampanie-energizer-na-44-rynkach ##

Plej dla Energizer

Komunikacja obejmuje social media w poszczególnych krajach. Plej wspiera  w tym zakresie markę Energizer na 15 rynkach, przygotowując photoposty i animacje na IG i Fb oraz formaty takie jak np. ankiety do wykorzystania w social mediach.

Dodatkowo dla krajów nordyckich, czyli na rynki duński, szwedzki, norweski i fiński, Plej przygotował także projekty grafik do komunikacji POS letniej promocji, która w Skandynawii startuje w maju.

W Polsce agencja odpowiada za całościową komunikację promocji – strategię, kreacje i prowadzenie kampanii. Plej przygotuje kreacje na potrzeby komunikacji w social mediach oraz stworzy 15 regionalnych landing page’y kampanii.

-  Energizer od 2011 roku konsekwentnie stawia na inteligentne promocje, w których, aby podziękować za wybór naszej marki, oferujemy konsumentom atrakcyjny prezent. Jako marka stale się rozwijamy i kreujemy coraz bardziej odważne logistycznie i większe zasięgowo kampanie - komentuje Dariusz Płaza, promotions manager, international, Energizer Central Europe.

W tym roku w Polsce partnerem letniej promocji jest Allegro.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"