SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Plejada wyprzedziła Plotka, mocno w dół Jastrzabpost i Hotplota na Eska.pl (TOP10 serwisów plotkarskich)

W czerwcu br. Plejada.pl wyprzedziła Plotek.pl w liczbie użytkowników, przy czym nadal miała mniej odsłon. Bardzo duży wzrost odwiedzalności osiągnął Kozaczek.pl, natomiast mocno zmalały wyniki Jastrzabpost.pl i sekcji showbiznesowej Eska.pl. Zdecydowanym liderem witryn o tematyce show-biznesowej pozostaje Pudelek.pl.

Article

Pudelek.pl (Grupa Wirtualna Polska) w czerwcu br. odwiedziło 6,15 mln użytkowników, czyli 22,6 proc. wszystkich internautów w Polsce. Wykonali oni w serwisie 156,49 mln odsłon, każdy średnio 25,4 - wynika z danych z badania Gemius/PBI opracowanych przez Wirtualnemedia.pl.

Witryna jest liderem wśród stron o tematyce show-biznesowej we wszystkich tych statystykach, zwłaszcza w liczbie odsłon. Kolejne trzy strony pod tym względem (Pomponik.pl, sekcja plotkarska WP.pl i Plotek.pl) łącznie zanotowały 155,89 mln odsłon.

Natomiast w dziale showbiznesowym Wprost.pl (PMPG Polskie Media) 332,2 tys. internautów wykonało 8,02 mln odsłon, każdy przeciętnie 24,2. Na Pomponik.pl (Grupa Interia) średnia liczba odsłon na odwiedzająca wyniosła 15, w sekcji showbiznesowej WP.pl - 10,3, a w pozostałych serwisach - poniżej 10.

Plejada.pl (Ringier Axel Springer Polska) zanotowała 5,71 mln użytkowników i 35,69 mln odsłon. Na Plotek.pl (Agora) 5,28 mln internautów wygenerowało 45,68 mln odsłon, a w sekcji showbiznesowej WP.pl, działającej pod marką WP Gwiazdy, 4,59 mln odwiedzających wykonało 47,08 mln odsłon. Natomiast Pomponik.pl miał 4,2 mln użytkowników i 63,13 mln odsłon.

Na Kozaczek.pl (Marquard Media Polska) 1,47 mln internautów wykonało 10,36 mln odsłon. Obcas.pl (Aju Media) zanotował 674,9 tys. użytkowników i 1,9 mln odsłon, sekcja showbiznesowa Eska.pl, działająca pod marką Hotplota - 553 tys. odwiedzających i 2,3 mln odsłon, a Jastrzabpost.pl - 346,7 tys. użytkowników i 1,61 mln odsłon.

Osiem czołowych witryn showbizneswowych (bez sekcji o tej tematyce na Wprost.pl, która przed rokiem nie była jeszcze wyodrębniona w badaniu Gemius/PBI, i Obas.pl, który działał w innej formie) w czerwcu br. zanotowało łącznie 28,32 mln użytkowników i 362,35 mln odsłon. W czerwcu ub.r. miały 24,59 mln odwiedzających i 339,67 mln odsłon, tym samym rok do roku zyskały 3,74 mln internautów (15,2 proc.) i 22,69 mln odsłon (6,7 proc.).

Pudelek.pl zanotował wzrost o 1,18 mln użytkowników (23,7 proc.) i 3,97 mln odsłon (2,6 proc.), a Plejada.pl - o 2,1 mln użytkowników (57,9 proc.) i 15,18 mln odsłon (74 proc.). W tej pierwszej statystyce Plejada wyprzedziła Plote.pl, który przy wzroście liczby odwiedzających o 546,4 tys. (11,5 proc.) stracił 7,79 mln odsłon (14,6 proc.).

Procentowo najwięcej użytkowników zyskał Kozaczek.pl - 866,6 tys. (143 proc.), jednocześnie liczna odsłon serwisu zwiększyła się o 2 mln (23,9 proc.). Natomiast Pomponik.pl przy spadku liczby odwiedzających o 86,8 tys. (2 proc.) zyskał 15,72 mln odsłon (33,1 proc.).

Mocno zmalała odwiedzalność sekcji showbiznesowej Eska.pl i Jastrzabpost.pl. Pierwszy serwis stracił 282,4 tys. użytkowników (33,8 proc.) i 486,2 tys. odsłon (17,4 proc.), a drugi – 688,3 tys. użytkowników (66,5 proc.) i 4,9 mln odsłon (75,3 proc.).

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Plejada wyprzedziła Plotka, mocno w dół Jastrzabpost i Hotplota na Eska.pl (TOP10 serwisów plotkarskich)

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
baxter
Cieszy spadek jastrząbpost. Tak to jest, jak się przesadzi w byciu hieną. #agnieszkojastrzębskozamilcz
odpowiedź
User
Frytki
Dlaczego hieną? Oni po prostu przepisywali wszystko jak leci i cisnęli z pozycjonowaniem, bez szczypania się, czy to news o majtkach, czy śmierci Jacksona. Jeden wielki kocioł, schwartz, mydło i powidło.

Tymczasem samym pozycjonowaniem nie zbierzesz wiernej widowni, musi być jeszcze mądry redaktor, który będzie potrafił dobrać treści. Tego najwyraźniej nigdy nie było.

To zresztą częsty błąd, Silesion też go popełnił.
odpowiedź
User
Fiflak poczwórny
A nie można byłoby pominąć milczeniem tego typu serwisów?
Są, niech są, ale po co o nich pisać?
odpowiedź