SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Plotek liderem, traci Pudelek. Mocno w górę Party.pl i Kozaczek

Plotek umocnił się w lipcu jako lider zasięgowy wśród witryn o tematyce show-biznesowej. Zdecydowanie najdłużej internautów przyciąga Pudelek, ale serwis ten zanotował duży spadek ich liczby. Za to na witrynie Party.pl przybyło aż 2,1 mln odwiedzających.

Według danych z badania Mediapanel opracowanych przez Wirtualnemedia.pl w lipcu br. Plotek (Agora), jako stronę www i aplikację mobilną, odwiedziło 7,44 mln użytkowników, co przełożyło się na 25,06 proc. zasięgu. Każdy spędził tam przeciętnie 8 minut i 29 sekund.

Dział o2.pl (Grupa Wirtualna Polska) o tematyce show-biznesowej zanotował 7,12 mln użytkowników, 23,97 proc. zasięgu oraz 4 minuty i 51 sekund średniego czasu korzystania, a Plejada.pl (Ringier Axel Springer Polska) - 6,99 mln internautów, 23,53 proc. zasięgu oraz 10 minut i 49 sekund przeciętnego czasu korzystania.

Poziom 6 mln użytkowników przekroczyły jeszcze trzy witryny. Pudelek.pl (Grupa Wirtualna Polska) odwiedziło 6,75 mln internautów (co dało 22,71 proc. zasięgu), spędzając średnio po 32 minuty i 10 sekund. W tej ostatniej statystyce serwis jest zdecydowanym liderem.

Sekcja show-biznesowa portalu „Faktu” (Ringier Axel Springer Polska) miała 6,44 mln użytkowników, 21,67 proc. zasięgu oraz 4 minuty i 59 sekund przeciętnego czasu korzystania, a Pomponik (Grupa Polsat-Interia) - 6,22 mln odwiedzających, 20,93 proc. zasięgu oraz 12 minut i 19 sekund średniego czasu.

Dział portalu WP.pl (Grupa Wirtualna Polska) o show-biznesie przyciągnął 4,82 mln internautów (16,23 proc. zasięgu), każdego przeciętnie na 6 minut i 29 sekund. Na Party.pl (Burda Media Polska) 4,34 mln internautów (14,63 proc. zasięgu) spędziło średnio po 4 minuty i 55 sekund, a na Jastrzabpost.pl każdy z 4,27 mln użytkowników (14,36 proc. zasięgu) spędził przeciętnie 5 minut i 39 sekund.

Kozaczek.pl (Marquard Media Polska) zanotował natomiast 1,85 mln odwiedzających, 6,23 proc. zasięgu oraz 3 minuty i 11 sekund średniego czasu korzystania.

W porównaniu z czerwcem na Plotku liczba internautów zmalała o 5,3 tys. (0,1 proc.), a średni czas spędzony przez użytkownika wydłużył się o 29 sekund (6 proc.). Witryna zwiększyła przewagę nad sekcją show-biznesową o2.pl, która zanotowała spadek o 305,9 tys. internautów (4,1 proc.) i 25 sekund przeciętnego czasu korzystania (7,9 proc.).

W obu statystykach zmalały też wyniki dwóch innych serwisów. Plejada.pl straciła 107,9 tys. użytkowników (1,5 proc.) i 22 sekundy średniego czasu korzystania (3,3 proc.), a Jastrzabpost.pl - 1,04 mln internautów (19,6 proc.) i dwie sekundy średniego czasu (0,6 proc.).

Na Pudelku ubyło 788,1 tys. użytkowników (10,5 proc.), przy czym średni czas spędzony przez każdego wydłużył się o 5 minut i 41 sekund (21,5 proc.). Pomponik zanotował spadek liczby odwiedzających o 131,1 tys. (2,1 proc.) i wzrost przeciętnego czasu korzystania o 23 sekundy (3,2 proc.), a dział show-biznesowy WP.pl - spadek o 327,2 tys. internautów (6,4 proc.) i wzrost średniego czasu korzystania o 2 minuty i 8 sekund (49 proc.).

Za to w analogicznej sekcji portalu „Faktu” liczba użytkowników poszła w górę o 665,2 tys. (11,5 proc.), a przeciętny czas spędzony przez każdego zmalał o 46 sekund (13,3 proc.).

Duże wzrosty osiągnęły natomiast Party.pl i Kozaczek.pl. Pierwszy zyskał 2,1 mln odwiedzających (93,4 proc.) przy niewielkim spadku średniego czasu korzystania, a drugi - 954,3 tys. użytkowników (106,5 proc.) i 52 sekundy przeciętnego czasu korzystania (37,4 proc.).

Dołącz do dyskusji: Plotek liderem, traci Pudelek. Mocno w górę Party.pl i Kozaczek

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Kamila
Ja nie lubię plotek ,ale niech każdy ogląda co chce.Wolny wybór.
odpowiedź
User
Ech
Szkoda tracić czas na czytanie bzdur (zwłaszcza, że wiele z tych plotek jest zupełnie wyssanych z palca i wymyślonych przez redaktorów tych brukowców... wszystko, aby tylko przyciągnąć czymś czytelników). Do tego nieetyczne metody jak nagminne stosowanie tzw. clickbaitów.
odpowiedź
User
Zuzia
Pudelek to tuba propagandową lewactwa i konfidentow niemieckich spod znaku herr tuska!
odpowiedź