Plotek liderem, traci Pudelek. Mocno w górę Party.pl i Kozaczek

Plotek umocnił się w lipcu jako lider zasięgowy wśród witryn o tematyce show-biznesowej. Zdecydowanie najdłużej internautów przyciąga Pudelek, ale serwis ten zanotował duży spadek ich liczby. Za to na witrynie Party.pl przybyło aż 2,1 mln odwiedzających.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
5 komentarzy

Według danych z badania Mediapanel opracowanych przez Wirtualnemedia.pl w lipcu br. Plotek (Agora), jako stronę www i aplikację mobilną, odwiedziło 7,44 mln użytkowników, co przełożyło się na 25,06 proc. zasięgu. Każdy spędził tam przeciętnie 8 minut i 29 sekund.

Dział o2.pl (Grupa Wirtualna Polska) o tematyce show-biznesowej zanotował 7,12 mln użytkowników, 23,97 proc. zasięgu oraz 4 minuty i 51 sekund średniego czasu korzystania, a Plejada.pl (Ringier Axel Springer Polska) - 6,99 mln internautów, 23,53 proc. zasięgu oraz 10 minut i 49 sekund przeciętnego czasu korzystania.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/polscy-internauci-coraz-dluzej-na-facebooku-tiktoku-i-snapchacie-tylko-twitter-i-blogspot-ze-wzrostami-zasiegu,7169787012437633a ##

Poziom 6 mln użytkowników przekroczyły jeszcze trzy witryny. Pudelek.pl (Grupa Wirtualna Polska) odwiedziło 6,75 mln internautów (co dało 22,71 proc. zasięgu), spędzając średnio po 32 minuty i 10 sekund. W tej ostatniej statystyce serwis jest zdecydowanym liderem.

Sekcja show-biznesowa portalu „Faktu” (Ringier Axel Springer Polska) miała 6,44 mln użytkowników, 21,67 proc. zasięgu oraz 4 minuty i 59 sekund przeciętnego czasu korzystania, a Pomponik (Grupa Polsat-Interia) - 6,22 mln odwiedzających, 20,93 proc. zasięgu oraz 12 minut i 19 sekund średniego czasu.

Dział portalu WP.pl (Grupa Wirtualna Polska) o show-biznesie przyciągnął 4,82 mln internautów (16,23 proc. zasięgu), każdego przeciętnie na 6 minut i 29 sekund. Na Party.pl (Burda Media Polska) 4,34 mln internautów (14,63 proc. zasięgu) spędziło średnio po 4 minuty i 55 sekund, a na Jastrzabpost.pl każdy z 4,27 mln użytkowników (14,36 proc. zasięgu) spędził przeciętnie 5 minut i 39 sekund.

Kozaczek.pl (Marquard Media Polska) zanotował natomiast 1,85 mln odwiedzających, 6,23 proc. zasięgu oraz 3 minuty i 11 sekund średniego czasu korzystania.

grafika

W porównaniu z czerwcem na Plotku liczba internautów zmalała o 5,3 tys. (0,1 proc.), a średni czas spędzony przez użytkownika wydłużył się o 29 sekund (6 proc.). Witryna zwiększyła przewagę nad sekcją show-biznesową o2.pl, która zanotowała spadek o 305,9 tys. internautów (4,1 proc.) i 25 sekund przeciętnego czasu korzystania (7,9 proc.).

W obu statystykach zmalały też wyniki dwóch innych serwisów. Plejada.pl straciła 107,9 tys. użytkowników (1,5 proc.) i 22 sekundy średniego czasu korzystania (3,3 proc.), a Jastrzabpost.pl - 1,04 mln internautów (19,6 proc.) i dwie sekundy średniego czasu (0,6 proc.).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/onet-przed-wp-facebook-i-tiktok-stracily-uzytkownikow-mediapanel-z-lipca,7169792797296769a ##

Na Pudelku ubyło 788,1 tys. użytkowników (10,5 proc.), przy czym średni czas spędzony przez każdego wydłużył się o 5 minut i 41 sekund (21,5 proc.). Pomponik zanotował spadek liczby odwiedzających o 131,1 tys. (2,1 proc.) i wzrost przeciętnego czasu korzystania o 23 sekundy (3,2 proc.), a dział show-biznesowy WP.pl - spadek o 327,2 tys. internautów (6,4 proc.) i wzrost średniego czasu korzystania o 2 minuty i 8 sekund (49 proc.).

Za to w analogicznej sekcji portalu „Faktu” liczba użytkowników poszła w górę o 665,2 tys. (11,5 proc.), a przeciętny czas spędzony przez każdego zmalał o 46 sekund (13,3 proc.).

Duże wzrosty osiągnęły natomiast Party.pl i Kozaczek.pl. Pierwszy zyskał 2,1 mln odwiedzających (93,4 proc.) przy niewielkim spadku średniego czasu korzystania, a drugi - 954,3 tys. użytkowników (106,5 proc.) i 52 sekundy przeciętnego czasu korzystania (37,4 proc.).

grafika

Komentarze (5)
Ola908
10 lat temu

http://pompejanska.rosemaria.pl/

kasiennka
10 lat temu

A propos Smartfonów, znalazłam w internecie fajny filmik, w którym koleś wyjmuje swój telefon z akwarium z wodą. Ciekawe czy po takiej kąpieli nadal działa? www.youtube.com/watch?v=7zY1O3xXwHM

Tom_39
11 lat temu

Uważam się za osobę poważną i dorosłą. Ostatecznie mam już 39 lat. Cenię profesjonalizm i jakość usługi, dlatego wybieram tego kto był lepszy i pierwszy czyli PUDLA.

Komentujesz jako

Każda opinia jest cenna. Wyraź swoje zdanie, dbając o wzajemny szacunek.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Patrzcie i uczcie się od niego wszyscy". Ta marka miała zniknąć, ale Plusha uratował trochę szalony marketing z misiem

"Patrzcie i uczcie się od niego wszyscy". Ta marka miała zniknąć, ale Plusha uratował trochę szalony marketing z misiem

Nowa stacja w telewizji naziemnej? KRRiT ogłosi konkurs

Nowa stacja w telewizji naziemnej? KRRiT ogłosi konkurs

Polsat usunął kontrowersyjny materiał z "Halo tu Polsat". "Powinien wyglądać inaczej"

Polsat usunął kontrowersyjny materiał z "Halo tu Polsat". "Powinien wyglądać inaczej"

KRRiT przelewa zaległości. Ponad 23 mln zł dla Telewizji Polskiej

KRRiT przelewa zaległości. Ponad 23 mln zł dla Telewizji Polskiej

Gdzie są nasze mistrzynie? Dlaczego sukcesy kobiet nie przebijają się do masowej świadomości?
Materiał reklamowy

Gdzie są nasze mistrzynie? Dlaczego sukcesy kobiet nie przebijają się do masowej świadomości?

"Breslau" zadziałał lepiej niż "1670"? Netflix pod naporem polskich telewizji

"Breslau" zadziałał lepiej niż "1670"? Netflix pod naporem polskich telewizji