Plotek na czele serwisów o show-biznesie, Jastrzabpost i Pudelek mocno w górę

Wśród platform o tematyce show-biznesowej liderem zasięgowym pozostaje Plotek, natomiast najwięcej czasu internauci spędzają na Pudelku. Po przejęciu przez Wirtualną Polskę duży wzrost liczby użytkowników osiągnął Jastrzabpost.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Według wyników badania Mediapanel opracowanych przez Wirtualnemedia.pl w grudniu ub.r. Plotek (Agora), jako stronę www i aplikację mobilną, odwiedziło 8,56 mln internautów. Zapewnili platformie 28,85 proc. zasięgu, każdy spędził na niej średnio 8 minut i 25 sekund.

Natomiast na Pudelek.pl (Grupa Wirtualna Polska) każdy z 7,6 mln internautów (co dało 25,63 proc. zasięgu) spędził przeciętnie 29 minut i 10 sekund. Na kilkanaście minut odwiedzających przyciągnęły Plejada.pl (Ringier Axel Springer Polska) i Pomponik (Grupa Polsat-Interia). Pierwsza witryna zanotowała 6,49 mln użytkowników, 21,89 proc. zasięgu oraz 14 minut i 4 sekundy średniego czasu korzystania, a druga - 5,87 mln internautów, 19,77 proc. zasięgu oraz 12 minut i 50 sekund średniego czasu.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/whatsapp-tiktok-netflix-top20-polski-internet-mediapanel-grudzien,7169720773478529a ##

Do Wirtualnej Polski oprócz Pudelka należą trzy witryny show-biznesowe. Jastrzabpost.pl, którego wydawca Mediapop został przejęty przez WP w listopadzie ub.r. za 28 mln zł, odwiedziło 5,86 mln internautów (19,75 proc. zasięgu), spędzając średnio po 5 minut i 35 sekund.

Na o2.pl sekcja o show-biznesie miała 5,44 mln użytkowników, 18,35 proc. zasięgu oraz 4 minuty i 7 sekund przeciętnego czasu korzystania, a na WP.pl - 2,62 mln odwiedzających, 8,82 proc. zasięgu oraz 2 minuty i 46 sekund średniego czasu.

Analogiczny dział Fakt.pl (Ringier Axel Springer Polska) zanotował 4,95 mln użytkowników, 16,69 proc. zasięgu oraz 5 minut i 49 sekund spędzonych średni przez odwiedzającego, a na portalu Radia ZET taka sekcja przyciągnęła 3,56 mln internautów (12,01 proc. zasięgu), każdego średnio na 2 minuty i 43 sekundy.

Z kolei serwis magazynu „Party”, którego wydanie drukowane zamknięto z końcem ub.r., odwiedziło 4,34 mln internautów (14,63 proc. zasięgu), spędzając przeciętnie po 3 minuty i 29 sekund.

grafika

W porównaniu z listopadem na Plotku ubyło 95,2 tys. internautów (1,1 proc.), a średni czas spędzony przez każdego zmalał o 26 sekund (4,9 proc.). Natomiast Pudelek.pl zyskał 589,5 tys. użytkowników (8,4 proc.) przy spadku przeciętnego czasu korzystania o minutę i 5 sekund (3,6 proc.).

Z kolei na Jastrzabpost.pl liczba odwiedzających zwiększyła się o 1,11 mln (23,3 proc.), przy czym średni czasu korzystania zmalał o 21 sekund (5,9 proc.). Od przejęcia przez Wirtualną Polskę linki z serwisu pojawiają się na stronie głównej WP.pl.

Party.pl zyskało 283,8 tys. użytkowników (7 proc.) przy spadku przeciętnego czasu spędzonego przez każdego o 2 minuty i 7 sekund (37,8 proc.). Plejada.pl zanotowała spadek liczby odwiedzających o 146,4 tys. (2,2 proc.) i wzrost średniego czasu korzystania o minutę i 18 sekund (10,2 proc.), a Pomponik - spadek o 505,6 tys. internautów (7,9 proc.) i wzrost o 54 sekundy (7,5 proc.).

W obu statystykach zmalały wyniki sekcji show-biznesowych o2.pl i WP.pl. Pierwsza straciła 956,3 tys. użytkowników (14,9 proc.) i 18 sekund przeciętnego czasu korzystania (6,8 proc.), a druga - 218,7 tys. użytkowników (7,7 proc.) i też 18 sekund przeciętnego czasu (9,8 proc.).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/strony-glowne-gazeta-pl-i-o2-pl-ze-wzrostami-onet-stracil-wiecej-niz-wp,7169719843092097a ##

Natomiast w analogicznym dziale portalu Radia ZET ubyło 718,3 tys. internautów (16,8 proc.), a średni czas spędzony przez każdego wydłużył się o 23 sekundy (16,4 proc.).

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"