Plus dla Firm: Szymon Majewski w reklamie pomaga lekarce z telefonem

Trwa kampania reklamowa oferty Plus dla Firm (Polkomtel) z udziałem Szymona Majewskiego. Przygotowały ja Scholz&Friends Warszawa, Vizeum, TFP oraz Rio de Post.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

W przygotowanym na potrzeby działań spocie, Szymon Majewski ratuje przed upadkiem telefon lekarki w przychodni. Kobieta dziękuje mu, mówiąc że ma w smartfonie wszystkie kontakty i wiele ważnych danych.

Majewski instruuje ją, że teraz w Plusie dla Firm dostępny jest Pakiet Bezpieczeństwa z transferem danych 30 GB co miesiąc.

Kampania trwa w trwa w telewizji, digitalu, na jej potrzeby przygotowano też materiały BTL.  

Za kreację kampanii odpowiada agencja Scholz&Friends Warszawa, za realizację spotu - dom produkcyjny TFP, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy Vizeum.

Metryczka kampanii:1.       Kampania: SOHO B2S2.       Nazwa reklamy: Pediatra3.       Klient: Polkomtel Sp. z o.o.4.       Agencja: Scholz&Friends Warszawa5.       Reżyser: Bartosz Prokopowicz6.       Operator obrazu: Jeremi Prokopowicz7.       Scenariusz: Michał Konert, Piotr Jakubowski8.       Muzyka: utwór stockowy Cafe Mocha9.       Producent: Ryszard Kłosowski10.   Dom Produkcyjny: TFP Sp. z o.o.11.   Postprodukcja: Rio de Post12.   Dom mediowy: Vizeum13.   Media: TV, Online, BTL

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska