Porwanie przez UFO promuje 30 GB internetu w Plus na Kartę (wideo)

W nowej kampanii oferty Plus na Kartę (świadczonej przez Polkomtel) z udziałem artysty kabaretowego Igora Kwiatkowskiego reklamowany jest pakiet internetowy w wysokości 30 GB.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Porwanie przez UFO promuje 30 GB internetu w Plus na Kartę (wideo)

W reklamach Plusa na Kartę Igor Kwiatkowski wciela się w trzy role: ojca, matki i córki. Nowy spot pokazuje, jak córka przez wideokomunikator tłumaczy rodzicom, że nie wróciła przed 22, bo została porwana przez UFO.

Kampania wspiera ofertę, w ramach której po doładowaniu konta za 30 zł na 30 dni można użytkownik dostaje 15 GB pakietu internetowego, a kolejne 15 GB może aktywować, wpisując kod *136*11*9096#. Korzystanie z aplikacji Facebook, Messenger i Viber jest możliwe także po wyczerpaniu pakietu.

Igor Kwiatkowski w reklamach Plusa na Kartę występuje od połowy czerwca, zastąpił w nich Szymona Majewskiego.

Działania reklamujące sieć Plus obejmują telewizję, internet, radio oraz BTL.

Metryczka kampanii:
1.       Kampania: Kosmiczne 30 giga internetu, a cała reszta bez limitu. W Plusie na Kartę dodajemy wolności Ci.
2.       Nazwa reklamy: UFO
3.       Klient: Polkomtel Sp. z o.o.
4.       Agencja: Brain
5.       Reżyser: Maciej Kowalczuk
6.       Operator obrazu: Kuba Kijowski
7.       Scenariusz: Igor Kwiatkowski, Asiya Malinowska, Jakub Kamiński, Marcin Karłowski,
8.       Muzyka: Mister Modo, Ugly Mac Beer "Rumble In Havana"
9.       Realizator dźwięku: Marek "Maro" Nowak
10.   Producent: Mariusz Matwiejczuk
11.   Dom Produkcyjny: TFP Sp. z o.o.
12.   Postprodukcja: Televisor; Ztudioiburza
13.   Dom mediowy: Vizeum
14.   Media: TV, Online, Radio, BTL

Za kreację reklam Plusa na Kartę odpowiada agencja Brain (po wygranym wiosną br. przetargu przejęła to zlecenie od Scholz&Friends Warszawa), za realizację spotów - dom produkcyjny TFP, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Vizeum.

W drugim kwartale br. grupa kapitałowa Cyfrowy Polsat zanotowała spadek przychodów sprzedażowych o 2,1 proc. do 2,86 mld zł oraz wzrost zysku netto z 268,9 do 290,7 mln zł. Na koniec czerwca br. w segmencie prepaidowym liczba świadczonych przez firmę jednostkowych usług (RGU) telefonii mobilnej wynosiła 2,36 mln, o 2,2 proc. mniej niż rok wcześniej.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej