SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Plus zachęca do "zabrania internetu na wakacje"

W nowej kampanii reklamowej Plus promuje ofertę, w której do abonamentu głosowego można za 25 zł dobrać internet jako dodatkowy transfer na smartfonie. Za akcję odpowiadają Scholz&Friends Warszawa, Vizeum, TFP i Televisor.

W kampanii Szymon Majewski wciela się w policjanta, który patronuje teren leśny. Spotyka przejeżdżającą rodzinę, która zgubiła się po drodze. Informuje o nowej ofercie operatora, w ramach której można uzyskać do 60 GB internetu na smartfonie w ramach dodatkowej dopłaty do abonamentu.

Ze smartfona można zrobić hotspot i w ten sposób dzielić się dodatkowym transferem z innymi.

30-sekundowy spot uzupełnia także dłuższa, 45-sekundowa reklama, w której rodzina przychodzi po ofertę do salonu Plusa.

Spoty emitowane są w telewizji i internecie. Kampanię uzupełniają reklamy radiowe i na nośnikach zewnętrznych.

Za kreację odpowiada Scholz&Friends Warszawa, za produkcję TFP, a za postprodukcję Televizor.

Media zaplanował i zakupił dom mediowy Vizeum. Spot wyreżyserował Piotr Janowski.

W poprzednich kampaniach Plusa z Szymonem Majewskim promowano internet światłowodowy, GigaBank w Plusie na Kartę oraz ofertę dla rodzin i firm.

W ub.r. grupa kapitałowa Cyfrowy Polsat zanotowała 10,69 mld zł przychodów sprzedażowych i 816,1 mln zł zysku netto. Liczba abonentów firmy zmalała o 1,2 proc., natomiast liczba sprzedanych im usług jednostkowych wzrosła o 2,3 proc. Na koniec ub.r. firma miała sprzedane 7,34 mln jednostkowych usług (RGU) telefonii komórkowej, o 6 proc. mniej niż rok wcześniej.


Metryczka kampanii
1.       Kampania: Plus Internet
2.       Nazwa reklamy: Plus Internet na wakacjach
3.       Klient: Polkomtel Sp. z o.o.
4.       Agencja: Scholz&Friends Warszawa
5.       Reżyser: Piotr Janowski
6.       Operator obrazu: Mateusz Wichłacz
7.       Scenariusz: Michał Konert, Piotr Jakubowski
8.       Muzyka: "On The Case", komp: Chris Norton, Frank Mizen
9.       Producent: Mariusz Matwiejczuk
10.   Dom Produkcyjny: TFP Sp. z o.o.
11.   Postprodukcja: Televisor
12.   Dom mediowy: Vizeum
13.   Media: TV, Radio, Online, OOH
14.   Start kampanii: 17 czerwca 2019

Dołącz do dyskusji: Plus zachęca do "zabrania internetu na wakacje"

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl