Plushak z wieloma numerkami reklamuje Plush Abo (wideo)

Ruszyła nowa kampania reklamująca taryfę Plush Abo (oferowaną przez Polkomtel). Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy marketingowe Scholz & Friends Warszawa, TFP i Vizeum Polska.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W spocie Plushak, bohater symbolizujący markę Plush, daje numerek w szatni klubu nocnego i odbiera damski płaszcz. Siedzący obok ochroniarz żartuje z niego, na co Plushak podaje kolejne dwa numerki i okazuje się, że są z nim trzy atrakcyjne dziewczyny.

Reklama podkreśla, że w ramach oferty Plush Abo można korzystać z dwóch lub więcej numerów po 20 zł miesięcznie. Ponadto smartfon Motorola One razem ze słuchawkami jest dostępny za złotówkę na start, a potem w 24 ratach miesięcznych po 40 zł.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/plus-dodatkowe-oplaty-za-roaming-3-grosze-za-rozmowy-wychodzace-i-przychodzace-dlaczego,7171216884352641a ##

Poprzednia kampania reklamowa taryfy Plush była realizowana pod hasłem „Film Ci się nie urwie”.

 

Nowa akcja reklamowa zaczęła się 18 października, obejmuje telewizję, kina, radio oraz internet.

Kreację kampanii przygotowała agencja Scholz & Friends Warszawa, spot nakręcił Jacek Podgorski, wyreżyserował Wojtek Wawszczyk, a produkcją zajął się dom Produkcyjny TFP. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Vizeum.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję