SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Policja na tropie internetowej imprezy w reklamie Plusha (wideo)

Ruszyła kampania oferty telekomunikacyjnej Plush (świadczy ją Polkomtel, operator sieci plus) promująca pakiet internetowy 120 GB dostępny w taryfach na kartę. Za obsługę reklamową marki Plush odpowiadają Scholz&Friends Warszawa, TFP i Vizeum.

Article

W spocie policjanci, wezwani przez starszą sąsiadkę, odwiedzają pluszaka symbolizującego markę Plush, szukając uczestników imprezy. Nie znajdują nikogo, bo bohater bawi się ze znajomymi głośno, ale poprzez komunikator internetowy.

Reklama podkreśla, że na potrzeby takich imprez w Plush na kartę można aktywować 120 GB za 15 zł. Pakiet jest podzielony na trzy części po 40 GB, każda dostępna przez 30 dni.

 

Kampanie reklamujące ofertę Plush są realizowane głównie w telewizji, internecie, radiu oraz na outdoorze.

Za obsługę reklamową marki Plush odpowiadają agencja Scholz&Friends Warszawa (kreacja kampanii), studio TFP (produkcja spotów) oraz dom mediowy Vizeum (planowanie i zakup mediów).

W trzecim kwartale ub.r. grupa Cyfrowy Polsat, do której należy m.in. Polkomtel, zanotowała wzrost przychodów o 3,8 proc. r/r do 3 mld zł i kosztów operacyjnych o 2,4 proc. do 2,49 mld zł, dzięki czemu jej zysk netto poszedł w górę z 236,5 do 345 mln zł. Liczba sprzedanych przez holding usług telefonii mobilnej w modelu abonamentowym zwiększyła się o 7,9 proc. do 8,37 mln, w tych w modelu prepaidowym - o 0,2 proc. do 2,45 mln.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Policja na tropie internetowej imprezy w reklamie Plusha (wideo)

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Cebula
Ktoś zna tą piosenkę z reklamy?
odpowiedź