Plushak odbija dziewczynę raperowi w spocie Plush na kartę (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa wspierająca promocję „Gruba tuba do YouTube’a” w Plush na Kartę. Za obsługę marketingową Plusha odpowiadają przez Scholz&Friends Warszawa, Vizeum i TFP.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W spocie z kampanii dziewczyna zrywa ze swoim chłopakiem raperem, a jej nowym partnerem zostaje Plushak, bo to Plush ma „grubą tubę na YouTube”. Bohater nie chce nawet dać raperowi suba na YouTubie.

 

W poprzedniej kampanii Plush na Kartę promowano ofertę „30 GB na wakacje za darmo".

Działania reklamowe obejmują przede wszystkim telewizję, internet oraz kina.

Za kreację kampanii odpowiada agencja Scholz&Friends Warszawa, za realizację spotu - dom produkcyjny TFP, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy Vizeum.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style