PMPG Polskie Media wyda do 2 mln zł na skup swoich akcji

Zarząd PMPG Polskie Media (wydawcy m.in. tygodników „Wprost” i „Do Rzeczy”) zdecydował, że firma przez najbliższe prawie trzy lata przeznaczy maksymalnie 2 mln zł na skup własnych akcji.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W uchwale zarządu PMPG Polskie Media stwierdzono, że skup akcji spółki zacznie się 15 stycznia 2019 roku i potrwa maksymalnie do 3 listopada 2021 roku. Firma będzie mogła kupować swoje akcje w cenie od 1 zł do 12 zł.

Kupno akcji może odbywać się poprzez zlecenia maklerskie, transakcje pakietowe i transakcje poza obrotem zorganizowanym.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/sprzedaz-tygodnikow-opinii-pazdziernik-2018-roku-gosc-niedzielny,7171182134015617a ##

Kapitał PMPG Polskie Media dzieli się na 10,38 mln akcji. Przez ostatnie 12 miesięcy kurs giełdowy spółki wahał się od 1,79 do 4,08 zł. W czwartek na koniec sesji wynosił 2,93 zł, co dawało kapitalizację firmy w wysokości 30,42 mln zł.

Głównym akcjonariuszem spółki jest jej prezes Michał M. Lisiecki - należy do niego 6,34 mln walorów stanowiących 61,09 proc. jej kapitału. Natomiast sama firma ma obecnie 28,2 tys. swoich akcji (0,27 proc. kapitału).

grafika

Środki na skup z obniżenia kapitału zakładowego

Na początku br. Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy zarejestrował obniżenie kapitału zakładowego PMPG Polskie Media ze 103,9 do 72,75 mln zł. Pozwoliło to spółce pokryć w całości stratę, a pozostałe 6,52 mln zł przekazać na kapitał rezerwowy. Z tej drugiej kwoty 2 mln zł przeznaczono właśnie na skup własnych akcji.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię