PMPG wprowadza studencki pakiet reklamowy

Platforma Mediowa Point Group przygotowała pakiet reklamowy skierowany do studentów. Oferta zakłada synergię między różnymi mediami tego wydawnictwa.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Wprowadzany przez Platformę Mediową Point Group studencki pakiet reklamowy opiera się na miesięczniku „Dlaczego”, który od wrześniowego wydania będzie bezpłatnie dystrybuowany w największych ośrodkach akademickich. Ponadto magazyn w formie 16-stronnicowego dodatku będzie dołączany do tygodnika „Wprost”. Oferta reklamowa obejmuje też dlaczego.com.pl, serwis internetowy tego czasopisma, w którym w październiku pojawi się witryna finansowa przygotowywana we współpracy z Money24.pl.

Ponadto w nowym pakiecie znajdzie się Student TV – kanał informacyjno-reklamowy PMPG, który jesienią ruszy w sieci ekranów digital signage znajdujących się na kilkudziesięciu uczelniach w 16 największych ośrodkach akademickich w Polsce. Uzupełnieniem oferty będzie „Dlatego!”, darmowy magazyn w formacie A3 dystrybuowany w najpopularniejszych wśród studentów miejscach wakacyjnych i w największych aglomeracjach, oraz skierowane do studentów akcje ambientowe i BTL-owe.

PMPG deklaruje, że nowa oferta zapewni reklamodawcom dostęp do blisko 70 proc. spośród niespełna 2 mln osób studiujących w Polsce. Atutami pakietu mają być synergia i komplementarność różnych mediów i kanałów komunikacji. Nad wdrożeniem projektu pracuje Michał Gajewski, redaktor naczelny magazynu „Dlaczego”.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe