SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

"Po drugiej stronie lustra" - ruszyła nowa kampania Patrizia Aryton

Polska marka ekskluzywna Patrizia Aryton rozpoczęła kampanię nowej kolekcji Jesień-Zima 2023. Prowadzi ją pod hasłem "Po drugiej stronie lustra" i zdradza kulisy powstawania flagowych projektów marki.

Marka Patrizia Aryton słynie przede wszystkim z płaszczy - świetnie skrojonych, uszytych z najszlachetniejszych tkanin, dopełniających stylizację.

W kampanii promującej kolekcję Jesień-Zima 2023 prowadzonej pod hasłem "Po drugiej stronie lustra" marka zaprasza klientki do świata luksusowego rzemiosła, w którym każda sztuka szytego przez krawcowe marki idealnie zaprojektowanego płaszcza jest doskonale dopracowana.

Marka zwraca uwagę, że płaszcze Patrizia Aryton powstają z najlepszych na rynku, szlachetnych tkanin; mają ponadczasowe kroje, które dopasowują się do każdej sylwetki, a ich wykonanie jest dowodem kunsztu krawcowych i projektantów marki. Dla firmy proces ich powstawania jest powodem do dumy, dlatego chce się nim podzielić.

To opowieść o produkcie

Towarzyszący kampanii film zdradza tajniki drogi, jaką przechodzi płaszcz od krawieckiego stołu, do wieszaka w salonie marki. Pokazano w nim - niczym w "Alicji w Krainie Czarów" -  to, co jest po drugiej stronie lustra. Widzimy oryginalne wykroje i bele szlachetnych tkanin. Obserwujemy sprawne ręce najbardziej doświadczonych krawcowych, które z niezwykłą starannością dopracowują wszystkie detale projektu.

 

- Nowa kampania to opowieść o produkcie, dzięki któremu moja Mama spełniła swoje marzenia o projektowaniu. Mam ogromną przyjemność dzielić tę pasję, tworząc nowe kolekcje. Historia powstawania płaszcza to także ukłon dla utalentowanych krawcowych Patrizia Aryton i wartości ich rzemiosła - opowiada Patrycja Cierocka-Szumichora, dyrektor kreatywna marki.

W kolekcji Jesień-Zima 2023 marka Patrizia Aryton stawia na klasyczne kroje, ponadczasowe kolory i sprawdzone, szlachetne tkaniny. Przykładem jest camelowy płaszcz uszyty z mieszanki wełny dziewiczej, baby suri i suri alpaki czy też uszyty z wełny
dziewiczej, dwurzędowy płaszcz z guzikami z rogu bawolego.

Wśród płaszczy z kolekcji Luxury Line znajdują się starannie wyselekcjonowane modele charakteryzujące się najszlachetniejszymi tkaninami oraz najwyższą klasą wykonania. Płaszcze uszyte z tkanin premium – kaszmiru, baby camel i suri alpaka wyprodukowane z dbałością o najdrobniejsze detale.

Patrizia Aryton to polska marka ekskluzywna, która od ponad 30 lat tworzy kolekcje, będące esencją unikatowej, modnej klasyki.
Nowy wizerunek marki tworzy Patrycja Cierocka-Szumichora, dyrektor kreatywna. Pod jej okiem powstają kolekcje w duchu
nowoczesnej klasyki.

Dołącz do dyskusji: "Po drugiej stronie lustra" - ruszyła nowa kampania Patrizia Aryton

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl