SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Początek czegoś niezwykłego” - Nestea promowana aplikacją mobilną (wideo)

W telewizji, radiu, internecie i prasie trwa kampania reklamowa napoju Nestea (Coca-Cola Poland Services). Za przygotowanie i realizację akcji, prowadzonej pod hasłem „Początek czegoś niezwykłego”, odpowiadają firmy McCann Warsaw, K2, Starcom, Havas Engage Warsaw i RC2.

Prowadzona od początku czerwca kampania Nestei zachęca odbiorców do wprowadzenia niewielkich zmian, które przyniosą zupełnie nową jakość w codziennym życiu. W ramach akcji udostępniono aplikację mobilną, która oferuje pomysły i inspiracje, jak ciekawie spędzić czas w mieście. Aplikacja - w wersjach na iOS i Androida - jest dostępna w App Store (iOS) i Google Play, a także w serwisach Nestei, RMF FM, RMF Maxxx i RMF ON. Ponadto na butelkach Nestei pojawiła się krawatka z QR kodem umożliwiającym pobranie aplikacji.

Kampania obejmuje konkursy na antenie RMF FM, trzy tematyczne kanały radiowe na stronie RMF ON (RMF Nestea Black Good Feeling, RMF Nestea Green Chill i RMF Nestea Light Fit) oraz współpracę z magazynem „Aktivist” (pismo dostarcza treści do aplikacji oraz promuje są na swoich łamach, w swoim serwisie internetowym i na profilu facebookowym). Natomiast w telewizji emitowany jest nowy spot.

Strategię komunikacji, koncepcję i mechanizm kampanii stworzyły wspólnie dom mediowy Starcom i agencja K2, która przygotowała też samą aplikację mobilną, natomiast Starcom odpowiada za planowanie i kupowanie mediów oraz komunikację w kanałach interaktywnych.

Adaptacją reklamy telewizyjnej zajęła się agencja McCann Warsaw, samplingi realizuje agencja Havas Engage Warsaw, a działania PR prowadzi agencja Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants.

Dołącz do dyskusji: „Początek czegoś niezwykłego” - Nestea promowana aplikacją mobilną (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl