SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Poczta Polska z nową umową z Cainiao Network. Zakupy z AliExpress po 15 dniach u odbiorcy

Poczta Polska zawarła nową umowę z Cainiao Network – logistycznym ramieniem Alibaba Group, które dostarcza ponad 90 procent zamówień z AliExpress do Polski. Dzięki podpisanemu porozumieniu polscy klienci zamawiający towary z Chin będą mogli otrzymać paczkę już po 15 dniach od złożenia zamówienia na globalnej platformie sprzedażowej. Poczta Polska zapewnia, że paczka dotrze pod drzwi klienta już po 2 dniach od momentu pojawienia się jej na terenie naszego kraju.

Klienci zamawiający towary na AliExpress, jednej z największych platform sprzedażowych na świecie, od kilku lat korzystają z usług Poczty Polskiej. Polski operator wraz z należącą do koncernu Alibaba firmą Cainiao stale rozwijają współpracę, usprawniając dystrybucję towarów kupowanych przez polskich klientów na globalnych marketplace’ach.

Czytaj także: Aliexpress testuje w Polsce własne automaty dostarczające paczki

Nowa umowa

Poczta Polska współpracuje z Cainiao od 2018 r. świadcząc usługi dla polskich klientów AliExpress. Teraz poinformowano, że bazując na wcześniejszych dobrych doświadczeniach obie firmy podpisały kolejną umowę na lata 2021/2022. Współpraca z grupą Alibaba ma się wpisywać w strategiczne plany Poczty Polskiej i będzie rozwijana w przyszłości.

Poczta Polska jest obecnie jedynym dostawcą w kanale door-to-door dla usługi AliExpress, w ramach której w ciągu 15 dni od złożenia zamówienia na platformie, przesyłka zostanie dostarczona do klienta. Obie firmy podjęły również kroki w celu zmniejszenia emisji CO2 dążąc do konsolidowania wielu przesyłek adresowanych do jednego klienta w paczki łączone.

Czytaj także: Marzena Paczuska po odejściu z TVP współpracuje z Pocztą Polską

- Ogromnie cieszy nas podpisanie porozumienia z Cainiao - przyznaje w komunikacie Tomasz Zdzikot, prezes zarządu Poczty Polskiej. - Oznacza ono wzmocnienie współpracy między nami. Chciałbym podkreślić, że jednym z filarów nowej strategii Poczty Polskiej jest zwiększenie udziału w rynku KEP, zwłaszcza w rynku transgranicznym. Zgodnie z przyjętymi założeniami, naszym celem do 2024 roku jest podwojenie przychodów spółki z przesyłek kurierskich, uwzględniając zwłaszcza sektor e-commerce. Rozwój współpracy z kluczowymi partnerami na tym rynku, takimi jak platforma AliExpress czy Cainiao Network, to jedno z najważniejszych działań realizowanych przez Pocztę Polską w tym obszarze działalności biznesowej.

 

Dołącz do dyskusji: Poczta Polska z nową umową z Cainiao Network. Zakupy z AliExpress po 15 dniach u odbiorcy

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl