SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Poczta Polska reklamuje nowoczesne paczki (wideo)

W telewizji, internecie i BTL-u ruszyła kampania reklamowa Poczty Polskiej. Akcję przygotowały firmy CAM Media, Metro Films i Substance.

Poczta Polska reklamuje nowoczesne paczki (wideo)

Rozpoczęta właśnie kampania Poczty Polskiej reklamuje oferowane przez firmę nowoczesne usługi paczkowe, m.in. śledzenie przesyłek on-line oraz e-przesyłki. Przypomnijmy, że ta ostatnia została niedawno wprowadzona na Allegro (więcej na ten temat). Kampania – podkreślająca zalety tych usług – ma również na celu wzmocnienie nowoczesnego wizerunku Poczty Polskiej.





Akcja – zaplanowana do końca grudnia – obejmuje telewizję (stacje TVP, Polsat, TVN, Discovery i At Media), internet (serwis paczkapocztowa.pl, strony e-commerce, m.in. Allegro.pl, Ceneo.pl, Nokaut.pl) oraz out-of-home (materiały BTL w sieci placówek pocztowych).

Za kreację i działania w internecie odpowiada agencja CAM Media, spoty wyprodukowano w Metro Films, a zakupem czasu antenowego zajęła się firma Substance.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Poczta Polska reklamuje nowoczesne paczki (wideo)

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
swidrygiello
Ceny dla firm sa interesujące, widać, że PP chce konkurować z prywaciarzami i stara się podnieśc standard i obniżyc ceny. Bardzo dobrze.
odpowiedź
User
what_a_crap
A ja stoję za nią godzinę w kolejce, a potem się okazuje że listonosz nie wrócił z rejonu. Lalalalala....
odpowiedź
User
telewidz
W Warszawie dbają o wizerunek Poczty jako nowoczesnego przedsiębiorstwa. A w zwykłych urzędach nadal jest siermiężnie i wizerunek rozsypuje się w pył. Np. dziś na mojej osiedlowej poczcie nie było kopert i...znaczków. Toż to chyba parodia! Szewc bez butów chodzi.
odpowiedź
User
intervojager
I co z tego? Kierownicy oddziałów robią wszystko by firma nie przynosiła zysków, by obniżyć w ten sposób wartość rynkową firmy, a wtedy rząd sprzeda swoje udziały dla potencjalnych inwestora za bezcen. Tak bylo z Kargo PKP, która nabył DB. Ciekawe czy osoba odpowiedzialna za nie gospodarność w PKP Kargo poniosła pełne tego konsekwecje.
odpowiedź
User
to nie kierownicy....
Kierownicy oddziałów muszą na codzień walczyć z brakami kadrowymi, kontrolami wewnętrznych organów, pilnowaniem standardów obsługi (co tydzień mystery client) i upchanymi w urzędach śpiochami kadry zarządzającej (znany mi przypadek osoby na permanentnych zwolnieniach, ale z rodziną w związkach więc nie do ruszenia). Pracownicy pracują tam po 10 -14 godzin tylko, żeby nie mieć zaległości, bo poczta chce mierzyć coraz więcej i znać więcej szczegółów pracy w urzędach (pracownicy rzadko awansują z niższych szczebli - do zarządzania brani są ludzie co nie mają pojęcia o poczcie, ale coś muszą robić) stąd nowe druki do wypełniania, programy komputerowe, które dublują formularze papierowe (oba do wypełniania, oba równie ważne). Cud, że ta firma jeszcze stoi.

A reklama... buduje błędne oczekiwania...
odpowiedź