Pocztylion-Arka PTE: nie daj się wylosować

Rozpoczęła się kampania reklamowa "Nie daj się wylosować"realizowana przy współpracy Pocztylionu-Arka PTE oraz agencji4dm.pl.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

Celem kampanii jest pozyskanie młodych członków OFE, którzywchodząc w swoje zawodowe życie stają przed wyborem FunduszuEmerytalnego. Jak wskazują statystyki część z nich nie korzysta zmożliwości wyboru OFE trafiając do puli losowań.

Kampania obejmie swoim zasięgiem cały kraj i będzie realizowanaw do końca lipca przy pomocy materiałów P.O.S dostępnych w ponad 6tys. urzędów pocztowych. Kampania zasięgiem obejmie radio RMF FM iprasę (Metro).

Zakup mediów: Pocztylion-Arka PTE. Kreacja: 4dm.pl (Art. -Mateusz Jarmoszewicz).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu