"Poczuj to na sobie w Factory"

W kwietniu ruszyła nowa, wiosenna kampania promocyjna centrum sklepów fabrycznych Factory

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Za działania reklamowo-promocyjne dla FACTORY nieprzerwanie od 2 lat odpowiada agencja Communication Unlimited.

Celem prowadzonej kampanii jest poinformowanie o wiosennej zmianie kolekcji w FACTORY i zachęcenie potencjalnych klientów do odwiedzenia centrum. Ponieważ outlet jest konceptem nowym na naszym rynku, reklamy FACTORY wciąż jeszcze wzbogacane są o informację wyjaśniającą zasady funkcjonowania centrum (zniżki od 30%).

Elementem wyróżniającym kampanie FACTORY są czarno-białe zdjęcia, mające wywoływać skojarzenia z modą i markowymi produktami dostępnymi w centrum. Hasłem przewodnim wszystkich kampanii jest "Poczuj to na sobie".

Kampania skierowana jest do mieszkańców Warszawy i okolic, głównie ludzi młodych, szczególnie wieku 18- 35 lat. Prowadzona w oparciu o ogłoszenia prasowe w dziennikach Super Express (wydanie warszawskie), Metropol, Gazeta Wyborcza (wydanie stołeczne), 15 sekundowe spoty w radiu WAWA, reklamę zewnętrzną (billboardy i autobusy). Kampania potrwa do końca kwietnia. Autobusy z reklamą FACTORY będą kursowały po Warszawie do końca czerwca 2004 r.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat