Podano skład jury trzech kategorii tegorocznej edycji KTR

SKM SAR ogłosiło składy jury trzech kategorii w tegorocznej edycji konkursu: Communication, Creative Strategy i Entertainment. To uznani eksperci, którzy doskonale rozumieją, czym jest dobra komunikacja, skuteczna strategia i angażująca rozrywka. Zdecydują, które projekty zasługują na nagrody za odwagę, pomysłowość i jakość wykonania.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Podano skład jury trzech kategorii tegorocznej edycji KTR
Gala konkurs KTR 2024, fot. materiały prasowe

W kategorii Communication oceniane są wszystkie formy komunikacji – od klasycznych kampanii ATL, przez digital, social media, aż po craft, OOH i audio. Liczy się siła przekazu i jakość wykonania.

Przewodniczącym jury jest Michał Sęk, chief creative officer w Saatchi&Saatchi. Kieruje pracami zespołu, w skład którego weszli:   Agnieszka Klimczak (OK Human), Alek Frydrych (180heartbeats + Jung v. Matt), Anna Sierakowska-Nikiel (Altavia Kamikaze + K2), Bartek Klimaszewski (Molecular Creative), Dominika Hałas (Havas), Karolina Kałużna (Przestrzeń), Maciek Twardowski (Ogilvy), Martin Winther (WebTalk), Michał Desowski (DDB Warszawa), Wojtek Kowalik (Playground Warsaw). 

W kategorii Creative Strategy o nagrody walczą strategie, które nie tylko inspirują kreację, ale też przekładają się na realne efekty.

Na czele jury w tej kategorii stoi Barbara Niedziela, chief strategy officer & board member w 2012 Agency. W jury są natomiast: Michał Pawłowski (Accenture Song), Agnieszka Konarzewska (Bank BNP Paribas), Maciej Waligóra (DDB Warszawa), Mateusz Cukierski (Sweetspot), Marta Szufranowicz (Gong), Ela Twardowska ( Ogilvy), Bartosz Jeglejewski (McCann Poland), Krzysztof Gońka (Decathlon), Klaudia Chruściel (Storytel). 

Kategoria Entertainment nagradza formaty, które angażują: od branded contentu, przez eventy i influencerów, aż po muzykę, podcasty czy gry. 

Tutaj jury przewodniczy Tytus Klepacz, creative director&co-founder Here Comes The Sun. Prace oceniać będą: Magdalena Kramer (DDB Warszawa), Urszula Czerniawska-Kapeluch (Kompania Piwowarska), Aleksandra Stryjek (CD PROJEKT RED), Julia Czub (newonce), Kasia Kulik (Talking Heads Agency), Kamil Caliński (180heartbeats + Jung v. Matt), Magda Banasik (Havas), Joanna Jezierska (Publicis Warsaw), Patrycja Rusnak (VML), Ewa Nitkiewicz-Stasiak (Red Bull), Maciek Janiszewski (Netflix). 

Zgłoszenie do tegorocznej edycji konkursu można zgłaszać do 12 maja. Zwycięzcy zostaną ogłoszeni podczas gali 9 września.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu