Podravka klientem Effective PR

Chorwacki koncern Podravka powierzył agencji Effective PR prowadzenie kompleksowych działań z zakresu komunikacji

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

 Firmy współpracują od sierpnia 2004 r.   Podravka jest jednym z największych producentów wyrobów spożywczych w Europie Środkowo - Wschodniej, a jej produkty można znaleźć na wszystkich kontynentach, w ponad 40 krajach świata. Najważniejszą i najbardziej znaną w Polsce marką Podravki jest Vegeta - oryginalny i uniwersalny dodatek do potraw, który już od 45 lat zajmuje szczególne miejsce w kuchniach świata. Ale Podravka to nie tylko Vegeta. Firma posiada w swojej ofercie szeroką gamę produktów: przetwory mięsne, dania gotowe, dodatki do potraw, odżywki dla dzieci, słodycze oraz napoje. Część z nich dostępna będzie w przyszłości także na rynku polskim.

"Jesteśmy dumni, że możemy pracować dla takiej firmy jak Podravka" - powiedziała Joanna Bartnik, która ze strony Effective PR odpowiada za obsługę tego klienta. "Nie ma nic bardziej satysfakcjonującego niż kształtowanie wizerunku marki, do której ma się pełne przekonanie i zaufanie" - dodaje. Effective PR została wybrana spośród kilkunastu agencji PR, które zaproszono do rozmów. Umowa o współpracy została zawarta na czas nieokreślony. "Agencja przedstawiła najciekawszą strategię PR dla firmy Podravka i marki Vegeta, wykazała się zaangażowaniem i kreatywnością, a to zadecydowało o ostatecznym wyborze" - informuje Vlatka Grebiennik - odpowiedzialna po stronie Podravka International za PR.   

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Gigantowi prasowemu grozi dożywotnie więzienie. Za krytykę chińskich władz

Gigantowi prasowemu grozi dożywotnie więzienie. Za krytykę chińskich władz

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Ile trwa mecz piłki nożnej i kiedy sędzia dolicza czas?
Materiał reklamowy

Ile trwa mecz piłki nożnej i kiedy sędzia dolicza czas?

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji