Podwójne wsparcie dla formatu Blu-ray

Blu-ray Association uzyskała wsparcie dwóch dużych firm z USA.Zarówno Best Buy, jak i Netflix zapowiedziały, że będą nakłaniaćswoich klientów do korzystania z formatu firmy Sony.

km / 4press
km / 4press
Udostępnij artykuł:

Best Buy to największa amerykańska sieć sklepów elektronicznych.Według zapowiedzi tej firmy, HD DVD nie zniknie ze sklepów,natomiast płyty nagrane w formacie Blu-ray będą bardziejeksponowane na sklepowych półkach, aby podkreślić preferencje BestBuy."Uważamy, że Blu-ray bardzo szybko się rozwija i dlatego podjęliśmydecyzję o nastawieniu na sprzedaż płyt i urządzeń wykorzystującychten format", mówi Brian Dunn, prezes i CEO firmy Best Buy.Podobnie Netflix, internetowa wypożyczalnia filmów wideo,zapowiedziała, że stopniowo będzie wycofywać HD DVD, zakupującwyłącznie filmy na Blu-ray."Przedłużająca się wojna formatów uniemożliwia przekonanie klientao oczywistej przewadze wysokiej rozdzielczości nad standardową",mówi Ted Sarandos z firmy Netflix.Źródło: CdrInfo

km / 4press
Autor artykułu:
km / 4press
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Gigantowi prasowemu grozi dożywotnie więzienie. Za krytykę chińskich władz

Gigantowi prasowemu grozi dożywotnie więzienie. Za krytykę chińskich władz

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Ile trwa mecz piłki nożnej i kiedy sędzia dolicza czas?
Materiał reklamowy

Ile trwa mecz piłki nożnej i kiedy sędzia dolicza czas?

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji