SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Podziel się radością” - polskie imiona i ksywki na opakowaniach Coca-Coli (wideo)

W ramach startującej kampanii Coca-Coli „Podziel się radością” na puszkach i butelkach tego napoju zamiast logo znajdą się popularne polskie imiona i pseudonimy. Wspierają to działania reklamowe, za które odpowiadają firmy McCann Warsaw, K2, Next, Starcom i Rc2.

„Podziel się radością” - polskie imiona i ksywki na opakowaniach Coca-Coli (wideo)

Przez najbliższe cztery miesiące na butelkach i puszkach Coca-Coli zamiast logo tej marki znajdą się ponad 150 najpopularniejszych imion w Polsce, a także popularne ksywki. - Te imiona są używane przez blisko 90 proc. osób w wieku 12-29 lat. W procesie druku etykiet imiona były nanoszone losowo, proporcjonalnie do częstotliwości występowania ich w polskim społeczeństwie - opisuje Alicja Jelec, odpowiadająca za markę Coca-Cola w Coca-Cola Poland Services.



Celem kampanii jest umożliwienie konsumentom przekazywania sobie nawzajem dużej dawki pozytywnych emocji a także ułatwienie relacji międzyludzkich. Akcję poprzedził emitowany od końca kwietnia spot Coca-Coli pod hasłem „Ruch to radość” (obejrzyj go).

Natomiast Kampania pod hasłem „Podziel się radością” będzie prowadzona w mediach do końca sierpnia, obejmując telewizję (najważniejsze stacje, m.in. TVN i Polsat), internet (w tym media społecznościowe i blogosfera) oraz outdoor (interaktywne formaty). Wszystkie reklamy będą pokazywać przygody młodych ludzi dzielących się Coca-Colą. Ponadto akcja obejmie punkty sprzedaży tradycyjnej i nowoczesnej (samplingi, promocje, materiały POS).



Spot telewizyjny przygotowała agencja McCann Warsaw, za działania w internecie odpowiadają agencje K2 i Next, media kupił dom mediowy Starcom, a działania public relations realizuje agencja Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants.
 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Podziel się radością” - polskie imiona i ksywki na opakowaniach Coca-Coli (wideo)

23 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ava
zerżnęte od Starbucksa
11 19
odpowiedź
User
DMX
Miał bym w sklepie wątpliwości, czy jest to prawdziwa Coca Cola - raczej HOOP, Polo albo coś z Biedronki.
12 14
odpowiedź
User
Kormo
Było w Australii 2 lata temu. Jak zwykle w Polsce jesteśmy do tyłu.
14 16
odpowiedź
User
ciekawy
a jest Zbyszko i Kubuś?
15 9
odpowiedź
User
TT
Szkoda, że nie pokazali odkręcania butelek po stukaniu się nimi. To byłaby fajna scena.
12 9
odpowiedź