Point Group zwiększyła udział w AWR Wprost do 90 proc., chce mieć 100 proc.

Platforma Mediowa Point Group zwiększyła udziały w Agencji Wydawniczo-Reklamowej Wprost do 90 proc. z 80 proc. i chce mieć 100 proc. tej spółki - podała PMPG w komunikacie.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

Spółka PMPG podała, że w czwartek zarząd podjął uchwałę o zakończeniu procesu zakupu udziałów spółki zależnej AWR Wprost i PMPG ostatecznie rozliczyła transakcję nabycia kolejnych 10 proc. udziałów w kapitale zakładowym oraz 10 proc. głosów na zgromadzeniu wspólników.

"Na podstawie przedmiotowej uchwały zarząd emitenta postanowił, iż w następującym okresie podejmie stosowne starania zmierzające do nabycia pozostałych 10 udziałów AWR Wprost stanowiących 10 proc. udziału w kapitale zakładowym AWR Wprost oraz 10 proc. udziału w ogóle głosów na zgromadzeniu wspólników AWR Wprost" - podano.

Platforma Mediowa Point Group pod koniec 2009 roku kupiła od Qebonto Holdings Limited 80 udziałów stanowiących 80 proc. Agencji Wydawniczo-Reklamowej Wprost za 8,1 mln zł.

pr
Autor artykułu:
pr
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe